(Kirja)kerhot, klubit ja ilmaiset näytteet/paketit

Paratiisitar

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuunmammat 2014
Kuulisin mielelläni teidän kokemuksia erilaisista lapsiin liittyvistä klubeista, kerhoista ja mahdollisista ilmaisista näytteistä tai paketeista.

Itse tilasin ton BabyBoxin, jonka voi Lastentarvikkeesta käydä hakemassa. Paketista löytyi Lindexin body, sukat, Me&I kuolalappu (tai ruokalappu, aika pieni, joten veikkaan kuolalapuksi :)), pari Pampers vaippaa, mainoksia/alekuponkeja ja sellainen turvahässäkkä-avaimenperä, joka ainakin meillä jää käyttämättä. Itselle paketti oli positiivinen ylläri :)
 
Olen kanssa meinannut tuon babyboxin tilata, kiitos sisältöinfosta. Mulla tais kerran jäädä tilaus kesken, kun rupesin kesken kaiken miettimään päädynkö jollekin järkylle postitus/puhelinmyyntilistalle, että kun joku saa vihiä että on tuvassa väkimäärä lisimässä niin kohta mulle kaupataan kaikkea mahdollista ja mahdotonta mihin liittyy sana 'vauva'. :p
Lisäksi Libero-kerhoa olen miettinyt, asensin jopa sen sovelluksen kännykkään vain poistaakseni sen vähän myöhemmin.

Molemmissa näissä olin myös niin varhain liikenteessä, että pelkäsin että jos kummiskin käy huonosti, on ne mahdolliset "Teillehän on vastikään syntynyt vauva, saammeko tarjota Vauva-lehden/kirjakerhon tms tarjousta" -puhelut olisivat surullisia muistutuksia mahdollisesta menetyksestä. Nyt voisinkin ottaa tuon babyboxin ainakin uuteen harkintaan.

Onko muilla kivoja vinkkejä/linkkejä vastaavista?
 
Tilasin babyboxin (Kerron omani sisällön jahka ehdin sen hakemaan) ja lisäksi etsin joitain aiheeseen liittyviä kerhoja, en itse ole (vielä ainakaan) liittynyt, mutta kertokaa toki jos on kokemuksia:

http://ainukerho.fi/fi-FI/Account/Registration
http://email.lojaali.com/h/j/2B63BAF8ED89AF9C

(En tiedä on nuo yksi ja sama juttu?)

Muitakin löytyi, mutta esim. Vauva-lehden ilmainen näytenumero -linkki ei toiminut, ja osassa (Esim Hipp lastenruokakerho) ilmaiseksi saisi lähinnä tietoa (=mainoksia?) yms. Pirkalla taitaa olla Napero-kerho, liekö se toimii yhä?
 
Tuoltapa nostan tällaisen "taivaan vanhan" ketjun. Eli mihin klubeihin on tullut liityttyä? Onko tullut jotain hyödyllistä vai pelkkää mainospostia? Tässä itse pampers klubia ja Valion onni klubia suunnittelen...
 
Onni klubille tuli liityttyä viimeviikolla ja nyt oottelen sitä niitten lupaamaa ruokalappua, saa nähä tuleeko ikinä. Pampers klubille meinasin liittyä mutta kun huomasin että ne suoramarkkinoi sen jälkeen ympäri eurooppaa tietoja niin se jäi siihen sitte. Mutta minäkin tahtoisin kuulla näistä erilaisista kerhoista yms. :)
 
Me ollaan Vaukirjassa, kun väen vängällä tyrkyttivät sen tutustumispaketin. Taitaa vaan jäädä jäsenyys, kun ei tule pakettien esittelyviestit perille ja sitten joutuu palauttelemaan niitä paketteja, joita ei halua, kun ei ole aikanaan älynnyt peruuttaa.. Muihin klubeihin ei ole tullut liityttyä, vaikka varsinkin Liberokerhoa tyrkytetään joka puolelta (jäi liittymättä juurikin tuon Piitun mainitseman suoramarkkinointihomman takia).
 
Mä liityin ja erosin jo vaukirjasta, ei napannu sit yhtään! :) Mutta Mauri Kunnas-kerhoon liityin; ei oo varsinainen "vauvakerho", mutta tykkään hyödyntää tarjouksia ja kerätä varastoon laatua :)
 
Ainukerhosta sai seinäkalenterin kun liittyi. Joku pistekeräys sielläkin mut en osaa vielä kommentoida kun vasta siihen liityin.
 
Takaisin
Top