Onkos marraskuisissa muita lukutoukkia ja tv-pöllöjä kuin minä? Voitais listata hyviä luku- ja leffavinkkejä, miksei myös sarjoja ja hyviä nettilinkkejäkin? Mä oon kova lukemaan jännäreitä (?, siis näitä missä selvitellään murhia tms), mutta kaikenlainen uppoaa. Jopa neuvolan brosyyrit on tullut luettua kannesta kanteen, ja tällä hetkellä, "yllatyyys", kiinnostaakin kaikki tätä raskausaikaa käsittelevät jutut, sekä fakta (Itselläni esim. Suuri Äitiyskirja) että fiktio ( Eve Hietamies, Yösyöttö)
Yhteen aikaan tuntui ettei tv:sta muuta tulekaan kuin jotain "meille tulee vauva" -ohjelmia. Nyt kun olisi enemmän mielenkiintoa niitä katsella, niin tuleeko mitään? Sarjan Toisen Kanssa katsoin Areenasta ja tykkäsin kovasti.
Laittakaas omia vinkkejänne, näistä voi olla iloa muillekin vapaapäiviin, kesälomalaitumille tai vaikkapa saikun yllättäessä.
Yhteen aikaan tuntui ettei tv:sta muuta tulekaan kuin jotain "meille tulee vauva" -ohjelmia. Nyt kun olisi enemmän mielenkiintoa niitä katsella, niin tuleeko mitään? Sarjan Toisen Kanssa katsoin Areenasta ja tykkäsin kovasti.
Laittakaas omia vinkkejänne, näistä voi olla iloa muillekin vapaapäiviin, kesälomalaitumille tai vaikkapa saikun yllättäessä.