Kilot veks

Nuppu<3

Satasella mukana keskusteluissa
Moi. Paljonko teillä on tullut kiloja? Ja miten nopeesti lähteny tippuu? Vinkkejä kuinka tiputtaa painoa? Esim. mitä jumppaliikkeitä uskallatte tehdä?

Mulle tullut 20kg :/
Vielä en tietty oo saanu pudotettuu ku vauva mahassa. Rv 39 ja 3
 
Mulla tullu nyt 10kg, vauva edelleen mahassa rv 37+3.. en kyl oo missään vaiheessa synnytyksen jälkeen puottanu painoo. Puolet jää jo synnärille ja sit ne vaan on sulanu imetyksen myötä loputki pois... nyt saa nähä ku 30 ikä alkaa olla sitä et paino alkaa kerääntyä tuohon lantioon...
 
Mulla on tullut +20kg ja nyt menossa rv39+3. Mua harmittaa kun palautumisesta ja varsinkin nopeasta sellaisesta on tehty niin suuri asia ja ulkopuolisilla tuntuu olevan oikeus kommentoida niin raskaana olevan kuin jo synnyttäneen vartaloa.. Nohh, se siitä avautumisesta, itse ajattelin kotona aloitella syvien lihasten herättelyllä venytysten avulla. :)
 
Mulla tuli raskauden aikana noin 14 kiloa painoa lisää, josta 5 kiloa jäi synnärille. Nyt viikko synnytyksen jälkeen paino on jo tippunut melkein 10 kiloa yhteensä että enää 4 kiloa jäljellä lähtöpainoon. Nopein laihdutus ikinä :hilarious: mahakin on jo aika hyvin palautunut näin viikon jälkeen, mut muuten iho tuntuu löysältä tän kaiken turvotuksen ja lihasten surkastumisen jälkeen. Mua ei kyllä missään vaiheessa toi painonnousu hirveesti stressannut :)
 
Mulla on tällä hetkellä 20 kg ylimääräistä. En kyllä ajatellut ottaa mitään paineita laihduttamisesta. Synnytyksestä ei ole vielä viikkoakaan ja olen vieläkin todella turvoksissa. Katsotaan sitten ensi kesänä jos kiloja on vieläkin jäljellä luvattoman paljon. Edellisillä kerroilla olen aina päässyt lähtöpainoon, mutta heti se ei ole tapahtunut. Mulla jotenkin tuo imeytys myös kerää turvotusta kroppaan.
 
Mulle tuli reilu 20 kiloa, 10 on jo lähtenyt. En ressaa laihtumisesta, ehkä vähän vähemmälle jätän herkuttelua.
 
Mullakin tuli sellanen n.20kg ja nyt viikossa lähtenyt 10kg, en tiiä paljon jäi synnärille ja mitä lähtenyt nyt kotona.. Karkkia ehkä tullut tässä kyllä syötyä kun lahjaksi miehen sisko toi.. Ja synnäriltä jäi suklaata myös kotiin tuomisiks mitkä olin synnytykseen varannut. Vatsaan ei tullut raskausaikana raskausarpia ollenkaan ja nyt vatsa jotakuinkin näyttää siltä etten ikinä olis raskaana ollutkaan, vähän löysää ihoa jonka tuntee mut ei varsinaisesti nää. On siis vähän isompi vatsa kun ennen raskautta mut oon ollu tosi hoikka, nyt tollanen aika saman näkönen mitä oli silloinki ku oon painanu tän saman verran. Pahin turvotus lähtenyt ja naureskelin jo kotiin palatessa et en ees muistanut et mul on näin kapeet nilkat, vaik siis ei oo mitenkä erityisen kapeet mut luoja et on ollu turvoksissa kyllä :grin Tunnen oloni varsinaisen pieneks vaikka kiloja onki se kymmenen enemmän mitä alkuusa. Kunhan nyt ei tulis herkuteltua liikaa ni ei huolta häivää :rolleyes:
 
Vähän jo valmiiksi hirvittää että tulenko enää koskaan mahtumaan vanhoihin housuihin... Turhamaisuutta, tiedän :hilarious:
 
Mua kyllä stressaa koska olen aina ollut hoikka. 20 kiloo tuntuu niin paljolta, myös nivelissä. Mutta hyvän asian puolesta :Heartred
 
Mulla tuli vaan 3 kg painoa lisää raskaus aikana ( kiitos Radin) joista 5 kg jäi synnärille ja paino tippuu edelleen vaikka en mitään teekkään... Noudatan vaan samaa ruoka valiota kuin raskaus aikana ja nyt tilanne se että -5kg alle ennen raskautta olevan painon ja paino tippuu 200-500g päivässä....
 
En tiedä paljon paino on tippunut nyt, mutta kroppa näyttää jo ihan hyvältä näin 5 päivää synnytyksestä, tissit valtavat ja maha kadonnut :D
Muoks. synnytyksestä 4 päivää, mutta ei kai tässä ihan kartalla tarvitse ollakkaan :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla paino tippui alkuraskaudessa sen viitisen kiloa ja laskettuun mennessä nousi tasan siihen mitä oli ekassa neuvolassa. Viikko synnytyksestä paino oli -2 kg alhaisimasta painosta. Mielenkiintoista seurata mitä imetys tekee, vieläkö jatkaa tippumista.
 
Mulla on vielä - 2 kg alkupainoon näin 6 päivää synnytyksestä. Tällä syömisellä olen ensiviikolla omassa lähtöpainossa. Tajua miten paljon sitä voi ihminen syödä!
 
Mä uskon puhtaasti siihen että nää kilot tulee tippumaan jos syö oikein.. Enkä tarkota mitään hifistelyä vaan ihan normaalisti syö ja jättää vaan herkut pois. Kerran viikossa karkki päivä niin se tekee jo paljon.
Kokeilin tossa huvikseen että pystynkö olemaan ilman herkkuja ja kun olin viikon syömättä ja pidin karkki päivän ni neuvolassa kun punnittiin oli paino tippunut. Nooo..sitten lipsuin taas..

mutta juu,paineita on kyllä painon suhteen mutta sektionkin takia taitaa ne hommat nyt mennä taka alalle ja tippuu kun tippuu :)
 
Mulla tuli painoa n. 15kg ja näin 6 aamuna painoa on lähtenyt 8,4kg. Olin lähtöpainoltani sen verta hoikassa kunnossa että olisin tähän tämän hetken painooni (n. 65kg) tyytyväinen, kiinteystä vaan vailla. Kaikki kuitenkin ajallaan... :)
 
Tääll synnytys ny oli keskiviikkona ja ny eka kotiaamu, ja puntari näyttää -2kg raskauden lähtöpainoon :) Tämän kun sais pidettyä, ettei vaan herkkuhimo iske ja ryöstäydy käsistä.
 
-5 kg lähtöpainoon verrattuna! Aika jännä nähdä koska ne lähtee takasin nousuun, sillä kyllä mun kroppa muistaa miten lihava se on ollut. Varsinkin kun koko ajan in kauhee nälkä!
 
Tammikuisista tulin kommentoimaan, että mielenkiinnolla odotan mikä on mun paino synnytyksen jäkeen. Lähtöpainoni oli 82 kg ja nyt viikosta 20 lähtien paino ollut 1-1,5 kg alle lähtöpainon. Mikä johtuu kyllä siitä, että karsin sokerit ja vehnät ruokavaliosta radi-diagnoosin jälkeen. Synnäriltä lähtee joka tapauksessa kevyempi minä. Harmi vaan, että en saanut laihdutetuksi ennen raskautta.Tsemppiä kaikille synnyttäneille ! Täältä tullaan perässä, kun laskettu aika on 15.1.2016.
 
Takaisin
Top