Ele84
Näppärä viestien naputtelija
Aloitan uuden ketjun painon seurantaa ja keskustelua varten. Ensimmäisessä raskaudessani kerrytin kiitettävät 23kg lisäpainoa ja painonnousu ihmetytti suuresti sekä minua, terkkaa ja läheisiäni... Paino lähtikin helposti pois ja 7kk synnytyksestä olin lähtöpainossa.
Tällä hetkellä oma paino on lähtöpainoon nähden noussut noin kilon. LähtöBMI on n.26 (lievä ylipaino) eli paljoa yli 10 kiloa ei välttämättä tarvitsisi kerätä.
Rv 6+2
Tällä hetkellä oma paino on lähtöpainoon nähden noussut noin kilon. LähtöBMI on n.26 (lievä ylipaino) eli paljoa yli 10 kiloa ei välttämättä tarvitsisi kerätä.
Rv 6+2
oon aika pitkään jo ollu iso mutta nyt oon kyllä extra porsas
.. huomenna on neuvola niin täytyy kyllä kysyä että jos jätän ne hiilihydraatit pois pääosin enkä syö niistä kuin hedelmiä ja joitain kasviksia niin voisko se olla se minun juttu (jos vaan niin saa tehä).. tosin viime raskaudessakin ne tuli tän ekan kolmanneksen aikana ne kilot ja loppuun mentiinkin niillä, mikä on aika ristiriitaista just sen kasvun kannalta, mutta nytkun tulee huono olo jos ei oo vähä väliä jotain syömässä.. lenkkeilläkin tässä yrittää, just olin tunnin lenkillä mutta ei se vaan auta! pitäs tehä niin paljon muutakin ja oon niin huono tekemään yksin