Kiitollinen tänään

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eea
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eea

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2016
Kesäkuun äidit 2019
Olen kiitollinen tänään siitä, että mun mies auttoi paljon kotitöissä työpäivänsä jälkeen tekemällä itse ruuan ja laittamalla astiat. Mulla oli migreeni, joten nukuin päikkärit ja oon saanu sit lepäillä enemmän.

On ihanaa, että ei tarvinnut yrittää vaan jaksaa vaikkei olis jaksanut.

Mitens muilla? Mistä tänään kiitollinen? Tänne saa erityisesti jakaa kiitosaiheet, hehkuttaa ja iloita :) on ihana lukea muiden ilonaiheita ja voimaantuloa itsekin niistä.

Olen kiitollinen tänään siitä, että saimme pojan kanssa vähän äiti-poika-aikaa. Menimme bussilla kaupunkiin ja löysimme niin hyvät syys-/talvikengät pojalle että ei yhtään haittaa vaikka ne maksoi (alennuksessa) 85€. :D Nyt ei tarvi kenkäasiaa pojan kohdalla miettiä hetkeen.

Olen kiitollinen myös siitä, että mies oli tehnyt päivällisen tullessamme kotiin. Ja siitä, että mieheni piti seuraa tytölle, jotta sain äsken katsoa rauhassa Toisenlaiset äidit.

Kiva ketju Eea! :)

Mä oon kiitollinen mun miehelle siitä et vihdoin saatiin vauvan huone järjestettyä valmiiks ja saatiin vihdoin heitettyä matot varastoon oottaa ens kesää ja pesua(olivat siis reilun vuoden kaapissa säkissä ku muuton yhteydessä vaa repästii ne lattialta säkkiin). Ja saatii vihdoin taulut seinälle! Oon myös nii kiitollinen tuolle miehelle siitä et se tukee mua eikä anna mun panikoida turhaan (tänää iski hirvitys siitä synnytyksestä ku vähä mietin et mitä sinne sairaalakassiin pitäs laittaa)

Olen kiitollinen siitä, että vauvalla on kaikki hyvin vaikka itse vähän tutkimuksissa sainkin kärsiä :) ja kiitollinen siitä, että sain nukkua päikkärit, jonka jälkeen jaksettiin käydä miehen ja koirien kanssa pidemmällä lenkillä. Kiitollinen, että mies teki vielä ruuankin meille ja on ollut muutenkin ihanan ymmärtäväinen <3 ja olen kiitollinen naperon liikkeistä, koska tietää kaiken olevan hyvin toisen myllätessä <3

Mä olen kiitollinen mun rakkaalle äidilleni joka on ollut suurena tukena tässä raskaudessa :Heartred
Hän on joka kerta kuskannut mua 130km päähän äitipolille, kun ei uskalla päästää mua yksin. On käynyt kerran viikossa siivoamassa meillä. Muutenkin huolehtinut minusta.

Tänään olen kiitollinen siitä, että kolmella vanhimmalla lapsellani oli eskarissa ja kerhossa mukava päivä, vaikka kaikki olivat aamulla huonolla tuulella lähtiessä. Huono tuuli heillä edelleen kotona jatkuu, mutta hyvä että edes muutaman tunnin ovat olleet tänään iloisella mielellä. Toivottavasti känkkäränkät huomenna jo poistuneet meiltä..

Oon kiitollinen tänään siitä, että tänäänkin sain apua ja lepoa, kun sitä tarvitsin. Flunssa päällä ja päätä särkeny koko päivän aina välillä. Ja nyt sit edessä 2pv vapaita miehellä. :)

Kiitollinen ihanasta tytöstä ja masussa olevasta pojasta <3 välillä ne äidin tunteet on jotenkin voimakkaampana ja nyt on semmoinen hetki.

Mä olen kiitollinen siitä, että raudan popsiminen on näköjään selkeästi vaikuttanut kuntoon. Pystyn kävelemään paljon nopeammin taas hengästymättä. :) Oikein tekisi mieli kirmata kunnon lenkille pitkästä aikaa! Joku pieni metsäkävely voisi myöhemmin tänään olla kyllä poikaa.

Olen myös kiitollinen aivan uskomattoman suloisesta ja reippaasta ekaluokkalaisestani ja siitä, että se viihtyy niin tavattoman hyvin koulussa. Nyt poikani on innostunut matematiikasta, maalaamisesta, kierrätyksestä, kirjoittamisesta ja säveltämisestä ja sanoittamisesta. On ilo saattaa poikaa kouluun tai mennä koulusta vastaan, kun pojan kasvoilta paistaa innostus ja aina tulee palautetta, et oli kiva koulupäivä ja kouluun mennään aamuisin innoissaan. Toki huonojakin päiviä joukkoon mahtuu, mutta onneksi harvoin.

Mulla myös nämä äidin tunteet olleet viime aikoina todella voimakkaina sekä omaa esikoista kohtaan, että masussa myllertävää pojua kohtaan. :Heartred

Kiitollinen taas tänään.

Tällä kertaa kiitollinen siitä, että siivottiin aamulla kotia ja nyt päätettiin lähteä Ikeaan koko perheellä.

:)

Mä oon kiitollinen siitä kun mies päätti pitää lomansa nyt loppuraskaudesta ja on apuna tuon taaperon kanssa.

Oon myös erityisen kiitollinen tytöstä joka tuo tähän ja joka päivään niin paljon iloa.

Ja oon kiitollinen hyvin istuvista imetysrintsikoista mitkä ei paina tai purista mistään :p

Mä oon kiitollinen siitä kun mies päätti pitää lomansa nyt loppuraskaudesta ja on apuna tuon taaperon kanssa.

Oon myös erityisen kiitollinen tytöstä joka tuo tähän ja joka päivään niin paljon iloa.

Ja oon kiitollinen hyvin istuvista imetysrintsikoista mitkä ei paina tai purista mistään :p

Pakko kysyä, että mistä saa hyviä ja istuvia imetysrintsikoita? :joyful:

Kiitollinen olen siis vastauksista mutta toimiikos ne kun on jo ennestään todella isot rinnat?

Kiitollinen olen siis vastauksista mutta toimiikos ne kun on jo ennestään todella isot rinnat?

Otin isoimman koon (85E) ja mulle oli sopivat. Suosittelen siis kokeilemaan heti isointa kokoa niin näkee mahtuuko tissit. Yleensä en voi H&M:n rintsikoita ostaa kun koot ei riitä tai ovat muuten vaan epämukavat päällä, mutta imetysliiveistä kyllä yllätyin! Johtuu varmaan siitä kun niissä ei tosiaan ole kaaritukia.

Takaisin