Kiinnostaako osallistua juonittelu- eli ihmissusipeliin?

Kiinnostuitko?

  • Kyllä ja ilmoittauduin jo peliin

    Äänet: 5 27.8%
  • Kyllä, voisin pelata tulevaisuudessa

    Äänet: 8 44.4%
  • Ehkä...

    Äänet: 0 0.0%
  • En

    Äänet: 5 27.8%

  • Kaikki äänestäjät
    18
Mää oon mukana, vaikka laskettu aika on tässä alle parin viikon päästä. Tämmönen hitaampi versio on siitä hyvä, et ehtii keskustella pelipäivän aikana vaikka pääsis foorumille vain kerran pari päivässä. :shy:
 
Mä voisin kokeilla mukana, mutta toivottavasti tää ei ala millään tunnin varoajalla, koska katson pari kertaa päivässä foorumin viestit (tai kerran jos kiirepäivä) ettei sitten mene ohi. Osallistumisessa toki katson sitten useammin.
 
Mutta saanee käyttää muitakin keinoja, jos vaikka ei halua näyttää läsnäolevalta foorumilla? :wink Esim. Whatsapp, sähköposti, mese, näissä tietty voi anonyymiys kärsiä.
Pelin säännöissä ei ole rajattu mitään pahisten keskustelutapaa pois, mutta kaikki tavat joissa henkilöllisyys profiilin takana voi paljastua, eivät välttämättä ole kaikkien mieleen :)
 
Itse ekassa pelissäni pääsin nopeasti jyvälle, mistä on kysymys ja niin ovat päässeet muutkin näkemäni aloittelijat. :) Pelin selittäminen taitaa olla monimutkaisempaa kuin pelaaminen. :D
 
Veikkaisin että tässä on kaikki vähän harjoittelemassa. :) Mukaan lukien Mangusti_, joka on pelannut muualla kun on eri pelaajat. Ei kannata ottaa liian vakavasti eikä pahastua, jos joutuu epäilysten kohteeksi ja tulee pudotetuksi. Suurin osa putoaa jossain vaiheessa. Ei myöskään kannata ottaa liikaa paineita. Mahtavaa että näin moni on jo ilmoittautunut mukaan peliin. :happy: Enää kaksi, jos lasketaan kysymysmerkit osallistuviksi.
 
Mä voisin kans kokeilla. Kuulostaa mielenkiintoselta mut en kyllä täysin vielä ymmärrä/tajua, toivottavasti pääsen jutun juoneen mukaan. :shy: :joyful:
 
Kysymyksiä saa esittää, itsekään en ole aiemmin pelannut mutta tutustunut olen ja yritän vastata parhaani mukaan jos kysymyksiä herää :)
 
Pelin säännöissä ei ole rajattu mitään pahisten keskustelutapaa pois, mutta kaikki tavat joissa henkilöllisyys profiilin takana voi paljastua, eivät välttämättä ole kaikkien mieleen :)
Pelin säännöissä ei varmaan ole rajattu, mutta forumin yleisissä säännöissä on. Ei saa ehdottaa mitään forumin ulkopuolista kommunikointitapaa esim. Messenger tai whatsapp
 
Mutta saanee käyttää muitakin keinoja, jos vaikka ei halua näyttää läsnäolevalta foorumilla? :wink Esim. Whatsapp, sähköposti, mese, näissä tietty voi anonyymiys kärsiä.

Asetuksissa taisi olla mahdollisuus laittaa niin, ettei näy onko online vai ei. Kun forumin sääntöjen mukaan tosiaan esim. Messenger tai whatsapp ryhmiä ei saa mainostaa/ ehdottaa,niin tuskin tämä juttu poikkeusta tekee?
 
Yhteystietojen vaihto ei varsinaisesti ole kiellettyä, kunhan ei rupea kasaamaan ryhmää, jolle keskustelu siirtyy foorumilta pois. Esimerkiksi jos kaksi ihmistä ystävystyy foorumin kautta olisi aika natsimeininkiä kieltää heiltä puhelinnumeroiden vaihto. Tietenkin kannustetaan ennemmin pysymään foorumilla. :) Ja kun moni varmasti haluaa säilyttää anonyymiyden (sehän täällä on iso plussa vaikka facebookiin verrattuna) niin yksityisviestit palvelee oikein hyvin.
 
Sammien tilanne on hieman huono tähän saumaan. Hän miettii vielä, mutta jos joku vielä miettii lähtisikö peliin niin yksi vielä sopisi.
 
Yhtä vielä kaivattaisiin. Pienennän pelin yhdeksään pelaajaan jättämällä suojelijan pois perjantaina jos silloin on vielä yhdeksän pelaajaa. Peli siis alkaa (todennäköisesti) perjantai-iltana.
 
Alan nyt arpoa rooleja. Peli alkaa siis yhdeksällä pelaajalla (2 pahista ja 7 tavallista) kun olen saanut kaiken siihen valmiiksi. :) Teen pelille oman ketjun.
 
"Vähän" erilainen meininki oli pelissä kuin mihin olen tottunut. :p Kiitoksia järjestävälle taholle ja pelikavereille! :) Nyt ettikää ne tuhmurit sieltä!

Ja on muuten päiväkotilapsen rooli hiukan haastava pitää syvällisemmissä pohdinnoissa pelitaktiikasta. :grin
 
Takaisin
Top