Kiinnittymisvuoto?

Rosalius

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin tänne ajatuksiani kirjoittaa ja samalla kysellä onko muilla moista

Yk 5 menossa.
Ovulaatiotestiin tuli vahva plussa 13pv sitten, seuraavana päivänä aika kovat oviskivut vasemmalla puolella kesti 2h. Talletuksia tehtiin 2pv ennen ovisplussaa sekä seur pv plussasta.
8pv tuosta alkoi pyyhkiessä tulla vaaleanpunaista limaista vuotoa, sitten kirkasta laihan mansikkamehun väristä vuotoa tuli kolmen siteen verran vrk aikana, seur päivänä enää vähän ja sitten se loppui. Testejä olen tehnyt joka päivä nyt ja negaa olleet
Laitanko kirveen kaivoon vai olisiko vielä toivoa plussaan
Olikohan kiinnittymisvuoto vai minimenkat joita ikinä ei oo mulla tullut näin varhaisina kiertopäivinä, 20/28

Kertokaa ootteko plussanneet jos on tullut kiinnittymisvuotoa

2 lasta ennestään ja ikää 40
 
Tämä kiinnostaisi kans. Ovulaatiosta ei varmuutta kun en mittaillut mitään, mutta sopivat tuntemukset oli sopivaan aikaan. Nyt kp 25-27 tulee vähän tuhrua mutta ei mitään siteeseen asti. Raskaustesti tänään nega, teen kyllä myöhemmin uudestaan jos ei vuotoa ala näkyä. Toki jätin pillerit pois vasta äsken niin systeemi voi olla kovinkin sekaisin.
 
Ajankohta voisi sopia kiinnittymisvuotoon ja joillain on runsaampaa. Malta muutama päivä ja testaa sitten. Mulla tuli kolme tippaa verta muutama päivä oviksen jälkeen ja plussasin 6 päivää myöhemmin.
 
Minulla tuli pientä vuotoa ensimmäisessä raskaudessani pari päivää sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Luulinkin menkoiksi, mutta vuoto loppui jo seuraavana päivänä ja oli niin pientä, että pikkuhousunsuojalla olisi pärjännyt. Sen jälkeen erpäilys heräsi ja plussasin.
 
Mulla oli selkeä kiinnittymisvuoto hetken ajan ainoassa loppuun menneessä raskaudessani. 10 päivää ovulaation jälkeen tuli kuvailemasi kaltainen vuoto.

Kesken menneissä raskauksissa ei tullut vastaavaa vuotoa.
 
Aiarana, kiitos kun jaksoit kertoa
Minulla ei vieläkään mitään oireita, ei vuotoa, ei plussaakaan, testin herkkyys 25
Ihnetyttää vaan mitä kropassa tapahtuu

Eikä tosiaan vuodon tullessa ollu mitään kipuja niikuin menkoissa oisi, eikä mieliala heitellyt, yleensä oon 3 pv ihan ärrimurri. Nyt hyvinkin seesteinen olo.
Niin ja lämmöt koholla. Sinä päivänä kun vuoto alkoi, lämmöt tippui 0.6 astetta, nousi sitten siitä 2 päivää yli 37.
 
Takaisin
Top