kiinnittyminen

äippä2015

Puuhakas puhuja
Ootteko tunteneet kiinnittymisen jotenkin? Tää kierto nyt on ollut jotenkin erilainen,oviksen jälkeen on ollu alavatsassa oikeestaan joka päivä jotakin tunnetta,tänään taas heikkoo menkkajomoo oikeella puolella. Menkkojen pitäis alkaa to.
 
Mulla ei mahassa tuntunut ensin mitenkään mutta lämpö nousi ja enimmillään oli melkein 38. Parina päivänä oli tätä lämpöilyä. Sit muutaman päivän päästä alkoi jo tuntumaan repäisykipuja...
 
Muakin kiinnostais tämä. Mulla menossa nyt dpo 4 ja tuossa viikonlopun kieppeillä/alkuviikosta kai pitäis kiinnittymisen tapahtua jos on tapahtuakseen. Oviksesta alkaen on ollut menkkamaista kipua vatsalla. Tänään onneksi jo vähän vähemmän kuin aikaisempina päivinä. Tänään olin kyllä tosi väsy.
 
Muokattu viimeksi:
Dpo 6 tunsin hetken ajan (max. minuutin) pientä vihlomista ja dpo 6-7 tuli todella paljon kirkasta limaa. Dpo 12 tulikin haalea mutta selvä plussa testiin :)
 
Oi, jännää [emoji4] Saas nähdä huomaanko viikonlopun/alkuviikon aikana mitään. Sunnuntaina olis dpo 6 täällä.
 
Äippä, yleensä lasketaan o-plussa -1 dpo, ovispäivä 0 dpo, seuraava päivä 1 dpo jne.
Mä oon tullut kolme kertaa raskaaksi ja selkeät tuntemukset kahdesti 7-8 dpo ja tässä viimeisimmässä lapsen syntymään johtaneessa raskaudessa 6-7 dpo. Selkeää nipistelyä ja kipuilua kohdussa, ei muutoin tällaista oviksen jälkeistä oiretta. Päivät tiedän tarkalleen, koska IVF.
Menkkajomotusta aika ajoin useamman viikon siis.
 
Täällä Kp 17 /24-25. Dpo7, ehkä. En ole ihan varma koska tässä kierrossa tuntuu kaikki menneen vähän miten sun sattuu. Mutta nyt juilii alaselkää hyvin menkkamaisesti. Voisko tuo olla kiinnittymistä vai tuleekohan nuo menkat ihan ennen aikojaan...?
 
Takaisin
Top