Kiinnittyminen - vuotoa tai tuntemuksia?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Aina välillä näkee puhuttavan kiinnittymistumtemuksista ja -vuodosta. Onko sinulla ollut kiinnittymisvuotoa tai jotain tuntemuksia? Miltä kiinnittyminen tuntuu?

Itselleni nämä on jääneet täysin vieraiksi. Voiko kiinnittyminen tuntua samalta kuin ovulaatio? Tässä raskaudessa uskoin nimittäin tunteneeni ovulaation, kunnes ultrassa todettiin melkein viikkoa vanhemmaksi. Onkohan nämä "ovisoireeni" voineet ollakin kiinnittymisestä...
 
Tässä raskaudessa muutama päivä ovulaation jälkeen oli jäätävät selkäkivut alle minuutin ja seuraavana iltana housuissa muutama tippa verta.
 
Aina välillä näkee puhuttavan kiinnittymistumtemuksista ja -vuodosta. Onko sinulla ollut kiinnittymisvuotoa tai jotain tuntemuksia? Miltä kiinnittyminen tuntuu?

Itselleni nämä on jääneet täysin vieraiksi. Voiko kiinnittyminen tuntua samalta kuin ovulaatio? Tässä raskaudessa uskoin nimittäin tunteneeni ovulaation, kunnes ultrassa todettiin melkein viikkoa vanhemmaksi. Onkohan nämä "ovisoireeni" voineet ollakin kiinnittymisestä...

Moi Vargynja.

Minulla on takana 11 raskautta,joten osaan tunnistaa aina kiinnittymisen. Se aiheuttaa minulle veristä vuotoa,ja se on yleensä pari teelusikallista,tai vain tippoja. Ei runsasta. Kipuja ei ole. Vain tuosta minä aina tiedän raskautuneeni.
Ovulaatio minulla taas, aiheuttaa kovat vatsapoltot jotka tuntuu parisen-5 minuuttia.
 
Moi Vargynja.

Sinun kysymykseesi vastaan,että uskoisin sinun voineen tuntea kiinnittymiskivut. Joillekin naisille se aiheuttaa kipuja, joillekin vuotoa, tai molempia, tai ei kumpaakaan. :)
Minulla on takana 11 raskautta,(mutta 2 lasta siis vain),joten osaan tunnistaa aina kiinnittymisen. Se aiheuttaa minulle veristä vuotoa,ja se on yleensä pari teelusikallista,tai vain tippoja. Ei runsasta. Kipuja ei ole. Vain tuosta minä aina tiedän raskautuneeni.
Ovulaatio minulla taas, aiheuttaa kovat vatsapoltot jotka tuntuu parisen-5 minuuttia.
 
Plussakierrossa mulla tuli paperiin pari tippaa verta tasan viikko ovulaation jälkeen. Muita oireita en muista.
 
2/6 raskaudesta tullut vähän verta kiinnittymisen aikoihin. Muita välivuotoja ei ole koskaan ollut, niin näistä joissa vuotoa ollut on vähän osannut plussaa odotella :)
 
Takaisin
Top