Kiinalainen syntymäkalenteri

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiarella
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoisen kohdalla näytti poikaa ja poika tuli. Nyt lupais tyttöä ja vahvasti on kyllä tyttö olo. :) saapa nähdä

Esikoinen on poika ja piti paikkansa. Nytkin näyttää poikaa :)

Mä en kyllä usko näihin :D ei ne siittiöt aattele että "jaaa munasolun omistaja on 25 ja nyt on syyskuu, poikasiittiö saa mennä" :D

Esiskoisen kohdalla piti paikkaansa tuo poika ja tuon mukaan ois taas poika :p katsotaan

Esikoisesta lupaili tyttöä ja tyttö tuli. Kuopuksesta lupaili taas tyttöä, mutta poika tuli. Nyt lupaa poikaa.

Esikoinen on tyttö ja kalenteri osui siinä oikeaan, nyt näyttää jälleen tyttöä joten odotellaan :dummy1:

Meille näyttäis poikaa tulevan! Mulla oli vielä viime viikkon asti vahva poika-olo, ja kaikissa vauvvaunissa meillä oli poika.
Viime viikolla näin kaikkein todentuntusimman unen, jossa meillä oli pikkunen tyttö... ja se pisti mun pasmat sekasi :p mutta sekä mun mies että mun isä sanovat, että tyttö sieltä tulee, ja siskoni avovaimo oli kovasti sitä mieltä että tyttö on tultava :wink
Haluan kyllä tietää sukupuolen heti, kun sen ultrassa näkkee.

1. Lupas tyttöä poika tuli. 2. Tyttöä tyttö tuli.. nyt 50-50 todennäköisyys tyttö

Ei pitänyt paikkansa. Esikoisen ois pitänyt olla tyttö, poika tuli. Keskimmäisen ois pitänyt olla poika, tyttö tuli [emoji3] Tästä lupailee tyttöä, mutta intuitio sanoo olevan poika [emoji4]

Tämän mukaan poika pitäisi tulla..:laughing002 Itsellä on kuitenkin koko ajan vahva tunne tytöstä..
Saas nähdä miten käy !:wink

En oo tällaista ennen nähnytkään o_O Uskomatonta mutta totta, mulla pitää kaikkien kolmen kohdalla paikkansa! :grin

Tuon mukaan ensimmäisen olisi pitänyt olla poika ja toisen tyttö. Kaks poikaa kuitenkin tullut :) nyt povaa taas tyttöä.

Kaikkien kohdalla näyttää pitävän paikkaansa. :) Jotenki tuntuu hassulta kun oli jotenki tosi vahva tyttöolo ja sit ultrassa sanottiinki, et poika tulee. :)

Aikasemminki sanoinki että tyttöä lupaili ja tyttö on ultran mukaan tulossa joten oikeassa siis meillä. :smiley-bounce012

Pakko oli uteliaisuudesta käydä Tää testi tekemässä.. ihan siksi ku Rakenneultra oli ma.. :) :) tän kalenterin mukaan tyttö pitäis tulla Mut kyllä vahvasti pojalta vaikutti :) no mutta, mikäänhän ei oo niin varmaa kuin epävarma. Heh :) :)

Esikoisen kohdalle näytti tyttöä, poika tuli. Nyt näyttää myös tyttöä ja ultran mukaan poika tulossa.

Mulla näytti poikaa ekan kohalla ja tuli tyttö. Tän kohalla näytti tyttöö ja ultran mukaan on poika tulossa:joyful:

Takaisin