Kielletyt ruoka-aineet

Kahvista: Alkuraskaudesta en pystynyt juomaan lainkaan. Oksetti ja närästi. Kofeiinipitoista limonadia join välillä pienen tölkin, jos väsytti töissä aivan järkyttävästi. Viimeisellä kolmanneksella kahvi tuli takaisin kuin naps vain: nykyään juon ehkä 2-3dl päivässä ja silloin tällöin light-limonadeja. Olen selvittänyt kofeiinin vaikutuksia ja päätynyt samaan tulokseen kuin yllä: kunhan ei nyt ihan lapasesta lähde ja joka päivä marinoidu kofeiinissa, tuskin on suurta vaikutusta. Itsellä radin takia todennäköisemmin lapsi syntyy liian isona kuin pienenä, mutta jos lapsi todettaisiin nyt viimeisissä tutkimuksessa jotenkin liian pieneksi, varmasti vähentäisin tietoisesti kahvinjuontia.

Listeriasta: En floral2 usko, että sulla on mitään hätää. Älyttömän huono tuuri pitäisi käydä! Olisin huoleti siihen asti kun selkeitä oireita alkaa tulla, ja jos niin kuitenkin käy, saman tien yhteys terveydenhuoltoon. Mutta tosiaan: tosi epätodennäköistä, että mitään kävisi.
 
Mä juon kupin kahvia aamuisin ja joskus iltapäivällä, jos oon kylässä tmv ja tarjotaan. En oo ottanut stressiä. Vähän ärsyttävää kyllä olla sillä lailla koukussa, että alkaa särkeä päätä päivällä, jos se yksi kuppi aamulla unohtuu.
 
Takaisin
Top