Mulla kanssa selän kanssa ongelmia. Oli kyllä jo ennen raskautta, kävin "iskias kipujen" takia lääkärissä ja fyssarilla missä todettiin että tosi pahojen lättäjalkojen takia si-nivel keturallaan ja se aiheuttaa jäätävät selkäkivut ja lisäksi toinen jalka on pakarasta polvitaipeeseen ihan jumissa ja kipeä. Asiaa ei voi kuulema korjata, että venyttelyllä ja pohjallisilla mennää.
Mulla on ollut lättäjalat aina, mutta vasta viime kesänä tuli nämä muut oireet kun paino pamahti satasen lukemiin.. fyssari tai lääkäri ei sanonut painosta mitään mutta eiköhän se juuri tämän aiheuta. Pelottaa tosi paljon painon nousu nyt raskausaikana ja miten pahaksi tuo selkä menee loppua kohden.. Ihan perus särkylääkkeet auttaa ihan kivasti, mutta en ole viitsinyt niitä nyt ottaa.
Suoraan sanottuna vituttaa olla selkävaivainen jo parikymppisenä ylipainon takia mikä on täysin oma syyni.
Olen nyt yrittänyt valmistella itseäni, että asialle on oikeasti PAKKO tehdä jotain vauvan synnyttyä. Enhän mä muuten mitenkään pysy kahden lapsen perässä ! Mies lupasi hoitaa lapsia, että pääsen liikkumaan ja muutenkin tsemppaa, mutta mutta. Eipä ole eka kerta kun yritän ja aina luovutan.
Hyvä ketju, selvästi tarpeen kun heti tulikin näin pitkä vuodatus. :D