Keskustelujen aiheista

Quara

Puuhakas puhuja
Mietin, että olisiko mahdollista, että aloitettaisiin mahdollisuuksien mukaan aina uusi keskustelu, kun siihen on vain mahdollisuus?

Tuolla ympäripyöreiden otsikoiden alla kun etenee jos jonkinmoista mielenkiintoista keskustelua, mutta kun niitä ei aina ehdi seuraamaan ja toisaalta taas kaikkia keskusteluja ei jaksa selata ihan alusta asti.
 
Juu mulla ainakin eksyy ihan väkisin.. Ja tuolla viimeisen kolmanneksen osiossa on mun mielestä nyt tarkotuskin puhua ihan mistä huvittaa. Vai pitääkö siellä keskittyä ihan viimeisen kolmanneksen asioihin pelkästään? Mitä ne sitten on? Mä nyt varmaan rakastelen välimerkkiä.
Ymmärrän kyllä jos tietyn aiheen keskuteluissa karkaa juttu muihin asioihin, mutta mä en edes ole huomannut.. Yksinkertainen varmaan sitten oon kun en ole huomannut, ainakaan niin että häiritsisi. Mulla taas menee enemmän käpy siihen jos jokaiselle pieneksi pilkotullekin asialle pitää olla oma ketju. Alavatsakipu, ylävatsakipu, liitoskivut, lonkkakivut.. Jos nyt näin kärjistellään.
En siis tosiaan halua olla mikään vastarannan kiiski tässä tai heittäytyä hankalaksi, tämä on vain mun mielipide. Ihmettelin tätä ketjua vaan kovin, kun mun mielestä täällä näitä on pilkottu jo aika hyvin..
 
Takaisin
Top