Keskenmenon vuoto

Beanen

Sukkela juttelija
Keskenmenon kokeneille kyssäriä, olen siis nyt Rv8+0. Mulla on siis tätä kirkasta veristä vuotoa ollut jo enempi ja vähempi 2 viikkoa ja kolmessa ultrassa todettu että sikiö kunnossa. Vuodolle ei syytä löytynyt ultrassa. Eilen sitten tätä veristä vuotoa tuli enempi kun aiemmin ja oli ihan tummaa verta kuin menkoissa ja ihan pienen pieniä mustia hyytymiä mutta vuodon määrä paljon pienempi kuin menkoissa ja yöllä ei tullut siteeseen mitään ja tänä aamuna sitten taas juuri niitä tippoja pönttöön ja pyyhittäessä paperiin niinkuin tässä jo pari viikkoa on tullut. Voiko keskenmeno olla noin niukka vuoto vai tulisiko näillä viikoilla 8+0 verta enempi, vuoto kestäisi pidempään tai ja ainakin määrä vähintään kuin menkoissa?
Nyt en tiedä onko vauva vielä elossa vai oliko tuo keskenmenoa. Luulisi vain että vuoto olisi kokoajan runsastunut eikä niin että yöllä ei mitään siteeseen. Mulla on ensi pe taas ultra mutta mietin pitäskö aikastaa jo tiistaille kun oli vapaa aika🤔 ke on neuvola joten tietäs onko vauva elossa kun menee neuvolaan.
 
Keskenmenon kokeneille kyssäriä, olen siis nyt Rv8+0. Mulla on siis tätä kirkasta veristä vuotoa ollut jo enempi ja vähempi 2 viikkoa ja kolmessa ultrassa todettu että sikiö kunnossa. Vuodolle ei syytä löytynyt ultrassa. Eilen sitten tätä veristä vuotoa tuli enempi kun aiemmin ja oli ihan tummaa verta kuin menkoissa ja ihan pienen pieniä mustia hyytymiä mutta vuodon määrä paljon pienempi kuin menkoissa ja yöllä ei tullut siteeseen mitään ja tänä aamuna sitten taas juuri niitä tippoja pönttöön ja pyyhittäessä paperiin niinkuin tässä jo pari viikkoa on tullut. Voiko keskenmeno olla noin niukka vuoto vai tulisiko näillä viikoilla 8+0 verta enempi, vuoto kestäisi pidempään tai ja ainakin määrä vähintään kuin menkoissa?
Nyt en tiedä onko vauva vielä elossa vai oliko tuo keskenmenoa. Luulisi vain että vuoto olisi kokoajan runsastunut eikä niin että yöllä ei mitään siteeseen. Mulla on ensi pe taas ultra mutta mietin pitäskö aikastaa jo tiistaille kun oli vapaa aika🤔 ke on neuvola joten tietäs onko vauva elossa kun menee neuvolaan.
Mulla on itellä ollut vain keskeytynyt keskenmeno, joka ei juurikaan oireillut vuodolla, oli vain niukkaa ja satunnaista. Sen perusteella mitä olen keskenmeno-kokemuksista lueskellut, niin vuoto-oireen perusteella on tosi hankalaa lopulta sanoa mitään varmaa. Ymmärrän kyllä hyvin että etenkin esim. nuo hyytymät huolettaa. Tosi harmi ettei vuodolle ole osattu sanoa mitään selittävää tekijää, oletko käynyt ihan gynekologilla? Tämä vastaus ei varmaan juurikaan lohduta tai rauhoita, voimia siihen asti kun pääset varmistamaan tilanteen! :red-heart:
 
Onko sulla mitään kipuja vuodon lisäksi? Sulla kun ollut tuota vuotelua ja pidempään, ja kaikki ollut ok.

Mulla km alkoi 7+ ensin pari päivää tosi niukkaa rusehtavaa vuotoa, sit alkoi tulla ihan punaista pyyhittäessä, siteeseen ei tullut mitään ja yön aikana vuoto loppui, kunnes taas seuraavana päivänä alkoi uudestaan. Tätä pari päivää kunnes sit tuli ihan alkio ulos, ja sit taas välipäivä ja sen jälkeen alkoi vasta kunnon vuoto, runsaampi kuin menkoissa.
Mutta tosiaan kaiken tän lisäksi oli koko ajan myös lieviä menkkamaisia kipuja, painetta kohdulla ja jonkun verran kipua myös selän puolella.
 
Onko sulla mitään kipuja vuodon lisäksi? Sulla kun ollut tuota vuotelua ja pidempään, ja kaikki ollut ok.

Mulla km alkoi 7+ ensin pari päivää tosi niukkaa rusehtavaa vuotoa, sit alkoi tulla ihan punaista pyyhittäessä, siteeseen ei tullut mitään ja yön aikana vuoto loppui, kunnes taas seuraavana päivänä alkoi uudestaan. Tätä pari päivää kunnes sit tuli ihan alkio ulos, ja sit taas välipäivä ja sen jälkeen alkoi vasta kunnon vuoto, runsaampi kuin menkoissa.
Mutta tosiaan kaiken tän lisäksi oli koko ajan myös lieviä menkkamaisia kipuja, painetta kohdulla ja jonkun verran kipua myös selän puolella.
Ei ole kipuja. Ja tosiaan kaksi ultraa ollut terveyskeskuksessa lääkärillä ja yksi tämä viimeisin yksityisellä jossa kokenut kätilö ultraa tayssin kunnollisilla laitteilla.
Jos nyt oikein kuvittelee saattoi olla eilen hyvin hyvin lieviä menkkatuntemuksia mutta niitähän voi olla raskaudessa muutenkin. Ei voi kivuiksi sanoa. Tänään ei mitään sellaistakaan.
 
Mitä kuuluu, pääsitkö käymään ultrassa? ❤️ Vuodot ovat tosi pelottavia raskaudessa, joten kovasti tsemppiä. Hyvältä kuulostaa se, että vuodosta huolimatta kaikki on ollut aiemmin hyvin. Minulla oli yhdessä raskaudessa tosi runsasta vuotoa, mutta sen syyksi pystyttiin määrittämään hematooma.
 
La vuotelu lisääntyi ja tuli mustia hyytymiä ei kipuja. Eilen alkoi kauheet synnytys supistukset ja vuotoa tuli paljon ja mustia isoja hyytymiä. Isin hyytymään jälkeen kivut loppu ja vuoto vähän rauhoittui. Tänään yksityisellä ultra 11.00.
Hematoomaa minäkin ensin vähän aattelin mutta ne kivut oli eilen aivan kauheet. Ihan kuin synnytyksessä.
 
Mulla aikanaan keskeytynyt keskenmeno rv. 9+, oireina vain pieni rusehtavat vuoto. Tyhjennettiin lääkkein ja tuli niitä hyytymiä todella paljon ja supistuskipuja oli koko sen tyhjennysvuodon ajan, kunnes viimeinen isompi tuli pois niin kivut loppui kuin seinään. Sitten taas tässä viimeisimmässä raskaudessa oli ihan "tavalliset kuukautiset" rv.4+, ja näin ollen yllätyksekseni tein positiivisen raskaustestin vasta rv.7+, kun en osannut epäillä olevani raskaana noiden "kuukautisten" takia. Vuodon syy jäi mysteeriksi, mutta taustalla todennäköisesti hematooma tai alkanut kaksosraskautena, joista toinen tuli pois. Toivottavasti ultrassa kaikki oli hyvin! ❤️
 
Minulla ei kkm oireillut mitenkään. Ei mitään ennakoivia oireita. Ainut mikä varjosti raskauden alkua oli enempi vähempi verinen vuoto noin kahden viikon ajan ennen plussaa ja jälkeen. Ultrassa kuitenkin rv 6+ ja/tai 7+ jotain syke ja viikkoja vastaava pieni. Ja vuotokin oli vähentynyt huomattavasti, loppui. Rv 9+ ultra mielenrauhan vuoksi ja siellä todettiin oikean kokoinen pieni edelleen mutta ilman sykettä. Mikä lie meni vikaan tuona päivänä kun ultra oli iltapäivällä. Ainut mikä oli, oli hirveä migreeni kohtaus kyseisen aamuna.

Voimia menetykseen @Beanen ❤️
 
Minulla ei kkm oireillut mitenkään. Ei mitään ennakoivia oireita. Ainut mikä varjosti raskauden alkua oli enempi vähempi verinen vuoto noin kahden viikon ajan ennen plussaa ja jälkeen. Ultrassa kuitenkin rv 6+ ja/tai 7+ jotain syke ja viikkoja vastaava pieni. Ja vuotokin oli vähentynyt huomattavasti, loppui. Rv 9+ ultra mielenrauhan vuoksi ja siellä todettiin oikean kokoinen pieni edelleen mutta ilman sykettä. Mikä lie meni vikaan tuona päivänä kun ultra oli iltapäivällä. Ainut mikä oli, oli hirveä migreeni kohtaus kyseisen aamuna.

Voimia menetykseen @Beanen ❤️
Itse se mieli että munasolut vaan mätiä. Enkö edes uskalla mitään edes yrittää kun jos menee pienemmälle raskaus niin kärsii vaan enempi.
 
Takaisin
Top