Beanen
Sukkela juttelija
Keskenmenon kokeneille kyssäriä, olen siis nyt Rv8+0. Mulla on siis tätä kirkasta veristä vuotoa ollut jo enempi ja vähempi 2 viikkoa ja kolmessa ultrassa todettu että sikiö kunnossa. Vuodolle ei syytä löytynyt ultrassa. Eilen sitten tätä veristä vuotoa tuli enempi kun aiemmin ja oli ihan tummaa verta kuin menkoissa ja ihan pienen pieniä mustia hyytymiä mutta vuodon määrä paljon pienempi kuin menkoissa ja yöllä ei tullut siteeseen mitään ja tänä aamuna sitten taas juuri niitä tippoja pönttöön ja pyyhittäessä paperiin niinkuin tässä jo pari viikkoa on tullut. Voiko keskenmeno olla noin niukka vuoto vai tulisiko näillä viikoilla 8+0 verta enempi, vuoto kestäisi pidempään tai ja ainakin määrä vähintään kuin menkoissa?
Nyt en tiedä onko vauva vielä elossa vai oliko tuo keskenmenoa. Luulisi vain että vuoto olisi kokoajan runsastunut eikä niin että yöllä ei mitään siteeseen. Mulla on ensi pe taas ultra mutta mietin pitäskö aikastaa jo tiistaille kun oli vapaa aika ke on neuvola joten tietäs onko vauva elossa kun menee neuvolaan.
Nyt en tiedä onko vauva vielä elossa vai oliko tuo keskenmenoa. Luulisi vain että vuoto olisi kokoajan runsastunut eikä niin että yöllä ei mitään siteeseen. Mulla on ensi pe taas ultra mutta mietin pitäskö aikastaa jo tiistaille kun oli vapaa aika ke on neuvola joten tietäs onko vauva elossa kun menee neuvolaan.