Keskenmenon pelko

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja HannaMi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä pelko se on nyt niin kova että en meinaa kestää... :-( raskausoireet lähes loppuneet kolmisen viikkoa sitten. Huomenna nt-ultra ja sen kunniaksi vielä eilen ja tänään punertavaa vuotoa. Nyt olen ihan varma että saan kuulla siellä vaan että ei löydy mitään elämää.

Tämä pelko se on nyt niin kova että en meinaa kestää... :-( raskausoireet lähes loppuneet kolmisen viikkoa sitten. Huomenna nt-ultra ja sen kunniaksi vielä eilen ja tänään punertavaa vuotoa. Nyt olen ihan varma että saan kuulla siellä vaan että ei löydy mitään elämää.

Voih, ymmärrän huolesi. Onneksi ei tarvitse enää kauaa odotella vaan huomenna pääset kurkkaamaan, että mitä sinne kohtuun kuuluu <3 toivotaan että murehdit ihan turhaan.

Ps. Jos huoli todella kova ja vuotoakin ollut, voit varmasti hakeutua päivystykseen jossa jo sen verran ultraavat, että katsotaan onko siellä pikkuinen voimissaan.

Täällä kans kauhea pelko keskenmenosta kun kaikki oireet hävinneet.. Onneksi tänään ultra.

Mulla oli alusta saakka tosi vähän oireita, ja ne vähäsetkin alko haihtumaan viikon 10 tienoilla. Vaikka saakin olla kiitollinen, että on päässy helpolla, nii kyllä seki ajattelun aihetta antaa ja pelottaa ku on niin oireeton...

Välillä tulee näitä päiviä, että pelottaa. Pennosen pelkopäivät! Tänään on semmonen. Paino laskee vaikka syön, maha on niin pieni ja tuntuu vaan löllömahalta eikä vauvvamahalta. Toivottavasti huomenna taas parempi fiilis, tänään kauhistuttaa että jos vauvva on nyt kuikahtanu ku kropan muutokset ei taho näkyä. Ja ku en vissiin osannutkaan löytää dobblerilla sydänääniä, mitä lie ne oli mitä kuulin, ei voi lohuttaa ittiään silläkään! Viikon päästä tiistaina ultraan seuraavan kerran.

Voih, ymmärrän huolesi. Onneksi ei tarvitse enää kauaa odotella vaan huomenna pääset kurkkaamaan, että mitä sinne kohtuun kuuluu <3 toivotaan että murehdit ihan turhaan.

Ps. Jos huoli todella kova ja vuotoakin ollut, voit varmasti hakeutua päivystykseen jossa jo sen verran ultraavat, että katsotaan onko siellä pikkuinen voimissaan.

Näinhän tässä kävi, että ultratessa kohdusta löytyi vain vettä. :-(

No, ihan hyvillä mielin siinä mielessä että näitä sattuu ja mieluummin näin aikasin kun sitten myöhemmin. :-\ Vaikka ei tämä hyvältä tunnukaan...

Voi ei MayDay :sad001 Pahoittelut!

Mullakin on taas hieman vahvempana km pelko, kun viikonloppuna tuli jotain ruskeaa tuhrua (anteeksi yksityiskohtaisuus) ja sen jälkeen nippaillut mahaa enemmän kuin koko alkuraskaudesta. Tänään viikkoja 14+3 ja toivon vain, että pienellä on kaikki hyvin. 11. päivä neuvola, jossa kuunnellaan sydänäänet. Ilman olisin varmaan varannut ultra-ajan, jotta saan itseni rauhalliseksi.

Tuulia, toivottavasti teillä ja muillakin on parempi tuuri ja kaikki hyvin. Toi pelko ja jännitys on juuri kauheinta. Mulla on esim paljon helpompi olla nyt kuin parina edellisenä päivänä. Nyt pystyy tekeen jo jotain muutakin kuin pyöriin kotona ympyrää. :-D

Tuulia, mulla on tullut kolmena päivänä semmosta tuhrua, aika vaaleaa ollut, ei veristä mutta semmosta hyvin hailakkaa puna/oranssi/ruskiaa. Niinä päivinä myös alavatsalla tuntunu enempi vihlasuja. Ekana semmosena päivänä säikähin, ja olin jo panikoitumassa, mutta kuulemma se voi olla ihan normaaliakin - ja ainaki mulla ja vauvalla on ollut kaikki edelleen hyvin niitten päivien jälkeen.

Hyvä kuulla etten ole ainoa! Mulla on istukka tossa alhaalla edessä ja sanottiin että se voi aiheuttaa vuotoa. Nousee siitä kyllä kun kohtu kasvaa.

Sitten kun liikkeet alkaa tuntua, hälvenee nää pelotkin varmaan suurimmaksi osaksi. Sitä odotellessa :)

Takaisin