Keskenmenon jälkeen uusi raskaus heti, oireet?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sisuna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sisuna

Silmät suurina ihmettelijä
Ihmettelen outoja oireita, ja siksi päädyin tänne kyselemään muilta kokemuksia. Eli olen tasan 3 viikkoa sitten saanut keskenmenon ja mun kroppa toipui siitä todella hyvin. 2 viikkoa KM:stä raskaustesti verestä oli jo puhtaasti nega ja saatiin lupa heti yrittää toista kun edellisestä ei oo mun kropassa jälkeäkään. Voiko olla että se oli tärpännyt tasan heti? Laskennallisesti ovulaatiohan saattoi olla tuolloin 2 vk km:stä jos kroppa kerran oli sinut asian kanssa. (Tuolloin munasarjan kohdalla kipua, joten siitä päättelin että se oli ovulaatio)

Miten uuden raskauden oireet ilmenneet jos ei ole ollut km:n jälkeen menkkoja välissä ennen uutta raskautta? Ihmettelen kun olen tuntevinaan voimakkaita oireita ja siis hedelmöityksestä voi nyt olla vasta se 8 vrk. Tuon keskenmenneen osalta oli ihan samat oireet ennen plussaa, mutta paljon lievempänä (eli ensin tuli paha maku, sitten väsy ja vilun väreitä/kuumia aaltoja ja myös välillä muutaman tunnin kestäviä pääkipuja. Mulla ei siis koskaan ole pää normaalisti kipeä, eikä tuota makua ole ollut aiemmin muuta kuin keskenmenneen kohdalla)

Toinen seikka mitä mietin, että kasvaako keskenmenon jälkeen kaksosraskauden todennäköisyys? Onko jotenki todennäköisempää että olis kaksi munasolua? Mies on kaksospuoli, mun suvussa kaksosia ei pahemmin ole. Miehen puolelta sillä ei ilmeisesti ole merkitystä.

Kokemuksia kaipailen muilta... Vaikka voihan olla että oireet liittyvät keskenmenoon, mutta ku keskenmenon jälkeen kaikki oireet loppui viikossa... niin nyt ne olis sitte alkanut uudelleen...

Takaisin