Keskenmenojen jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lumi74
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lumi74

Vasta-alkaja
Mulla ollut kolme peräkkäistä keskenmenoa. Viimesin syyskuussa 2010, jonka jälkeen ovulaatiokivut koventunut tosi paljon. Onko kellään samaa tilannetta?

Heippa! 

Itselläni oli kaksi peräkkäistä keskenmenoa, ensimmäinen todettiin np-ultrassa, toinen oli spontaani keskenmeno rv 7. Jo noiden keskenmenojen välillä ovulaatiokivut olivat melkoiset, olin niiden takia yhteydessä lääkäriinkin. Samoin spontaanin km:n jälkeen ovulaatiokivut jatkuivat. Ehkäkin juuri niiden kipujen "avulla" sitten tärppäsi ja nyt vaavi on pysynyt matkassa hienosti (rv 24). Kivut siis ovat ilmeisen vaarattomia, mutta särkylääkettä kannattaa syödä että olo hieman helpottuu.

Yhden keskenmenoni jälkeen olen herkempi ja kenties kivulaampikin  ovulaatiosta alkaen. Kipulääkettä tosin olen luomumenkka-aikana ottamaan menkkoihin jo pitkään, mutta vain ekoina vuotopäivinä.

Voimia!

Yhden keskenmenoni jälkeen olen herkempi ja kenties kivulaampikin  ovulaatiosta alkaen. Kipulääkettä tosin olen luomumenkka-aikana ottamaan menkkoihin jo pitkään, mutta vain ekoina vuotopäivinä.

Voimia!

Hei,

Onko teillä esiintynyt välivuotoja keskenmenon jälkeen? Mulle tehtiin keskeytyneen keskenmenon vuoksi kaavinta ja siitä 5 viikon päästä tuli eka vuoto. Nyt olis sen jälkeen eka yrityskierto, mut ovulaation sijaan mulla tuli 2-3 päivää vähäistä vuotoa. Omituista... ovulaatiokivuista ei osaa vielä sanoa mitään. näinköhän sitä edes tapahtui kun tuli vuoto.

Takaisin