Keskenmeno

Kyfi6581640

Silmät suurina ihmettelijä
Onko väärin miettiä yrittävänsä raskautua uudellern km jälkeen? Lähtötilanne raskauteen oli yhden yön juttu (käytettiin ehkäisyä mutta petti ilmeisesti) ja mä niin halusin tän vauvan. Jos yrittäisin uudelleen olisin samassa tilanteessa ja musta tuntuu jotenkin väärältä kun en olisi muutenkaan valinnut tätä tilannetta jos olisin voinut lähtökohdan päättää. Mutta mä niin halusin tän lapsen??

Jos haluat lasta mutta miestä ei ole, mene yksinäisen naisen hedelmöityshoitoihin. Se on lapsen ja lapsen isän kannalta reilumpi vaihtoehto, koska biologinen isä on siihen suostunut jo ennen yritystä. Sitten ei tarvitse tuntea vauvahaaveista lainkaan huonoa omaatuntoa.

Toi on hyvä mutta maksaa reilun tonnin per kerta eikä mitään takuita että nappaa kerrasta. Jos olisi tuhansia heittää ennen kuin on varmaa vauvan tulo niin menisin ihan varmasti.

Olen pahoillani menetyksestäsi :(
Munkaan mielestä ei oo reilua yrittää tulla raskaaksi jostain yhden illan jutusta. Eikä se ole kovin turvallistakaan... Jos ei puolisoa ole tai rahaa hoitoihin, niin olisiko joku läheinen ystävä valmis luovuttajaksi ns. muumimukimenetelmällä?

Toi on hyvä mutta maksaa reilun tonnin per kerta eikä mitään takuita että nappaa kerrasta. Jos olisi tuhansia heittää ennen kuin on varmaa vauvan tulo niin menisin ihan varmasti.
Mikään ei ole lastenhankinnassa koskaan varmaa. Minä maksaisin tuon summan jo ihan siksi, että ei tarvitse pelätä sukupuolitauteja eikä huoltajuustaisteluita.

Takaisin