Keskenmeno ja kuukautiset

rolle2012

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hei.Mulla tuli 4.8. sponttaani keskenmeno vkolla 7 ja kohtu tyhjeni täysin.Vuotoa kesti sen 5pvää.Negatiivisen r.testin tein toissa vkon perjantaina ja ovistestejä n.3 pvältä ja oli ovulaatio silloin ja harrastimme sexiä uuden raskauden toivossa.Eilen tein uuden ovistestin joka oli nega.Nytpä kysyn kuinka pian teillä on tullut kuukautiset km:n jälkeen tai olette tuleet uudestaan raskaaksi?Leikittelemme ajatuksella että v.1998 oli kohdunulkoinen ja v.1999 kesällä syntyi poikani ja nyt oli km ja ensi kesänä syntyy tyttö(toivottavasti).
 
Mulla oli kkm toukokuun ihan lopussa ja nyt oletettavasti raskaana 6+4.
Kkm:n jälkeen meni n. kuukausi kun menkat alkoivat. Ja tosiaan seuraavia ei sitten tullutkaan..
 
Milloin ja miten huomasit olevasi raskaana/kuukautiset?Oliko kivuliaammat ja runsaammat kuin ennen raskauksia?Mulla on nyt kahtena päivänä nippasut alavatsasta ja eilen juili alaselästä.Olenkohan raskaana vai onko menkkakipuja.Eilen tein r-ja ovistestit,molemmat nega.No r.testi tuskin mitään viellä näytäkään vaikka olisinki raskaana.
 
Raskauden kertoi mulle testi. Olin testannut ovulaation ja heiluteltu peittoja sen ympärillä. :)
Mä lopetin pillerit keväällä, eikä sen jälkeen ehtinyt tullu luomumenkkoja, kun nyt vasta heinäkuussa, joten ei ole mihin vertaa.

Lähetän sulle plussatuulia. :sign19:sign17:sign19:sign17
 
Neuvolantäti käski odottaa viikon-kaksi ja jos ei menkkoja näy,niin r.testi.Toivotaan parasta,pelätään pahinta.Onneksi on neuvola pk:n jota siivoon yhteydessä.:-)
 
Kp33 nega r.testi eilen,menkkoja ei näy.Ei muita oireita kuin etominen,palelu,nuhaa,finnejä,alavatsaa nippasee.Voinko olla raskaana,vaikka testi näyttää negaa?
 
Takaisin
Top