Kesävauvojen nimet <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jann
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[&:] meillä nimi meni ihan uusiksi kun ei sitten mies halunnutkaan mun isoisomummini nimee jonka mä olisin halunnut koska oon kuullut niin paljon iida maria mummista juttuja ja sitä pidettiin koko kylän parantajaeukkona.[;)] ja kyläläisten mahtimummona... elikkäs nyt sitten kauhee mietintä kun tuntuu että mikään ei kuulosta enään hyvältä. [:'(] ja se mikä meillä oli toisena vaihtoehtona alkaa kuulostaa niin kuluneelta kun tuntuu olevan kaikilla.. jiia juulia. plaah. alkaa iskee paniikki kun meillä nimeäiset oltava elokuun alkupuolella... ja sitä ennen pitää paperit laittaa jo maistraattiin... huah. on tämä vaikiaa.

Meillä poika sai nimen (tai no siis maistraatti hyväksyi sen) Santeri Otto Matias. Meillä ei ristiäisiä ole, mutta nimenantojuhla jossa julkistetaan nimi on tänä lauantaina [:)]
Ainiin ja Santeri nimi on ollut minulla jo kauan toiveena etunimeksi ja Otto tulee miehen suvusta, tai siis nimi on suvun jokaisella miehellä..

Mohomaha: Huutelen nyt hiukan vieraisiin pöytiin, mutta kiva nimi teidän tytöllä![;)] Meidän tyttö sai kesäkuun puoli välissä nimekseen Nia Aurora Mirjam.. [:D]

Mohomaha: Se oli joo alusta asti Nia, kun sen päätin joskus reilu vuosi sitten jo, että jos joskus tytön saan, niin etunimeksi tulee Nia. Neakin on kyllä ihana nimi!<3 Mies sitten keksi siihen tuon Auroran (sekin keksittiin jo ennen raskauttani, mies vain kerran laittoi minulle kesken työpäivän viestin, että jos joskus tytön saamme, niin sopiiko toiseksi nimeksi Aurora[:D]) ..ja kolmas nimi tuli mummoiltamme, kun sattuikin sama nimi molempien mummoilla olemaan.

Ok, mä taisin meillä ehdottaa sitä Auroraa vielä rimpsun jatkoks ja mies lämpes sille heti.
Täytyy kyllä sanoa että tytölles sopii nimeksi Nia, ihan on Nian näköinen [;)]

Meidän pojasta tuli lauantaina Aatu Aleksi. Ihania nimiä kaikki ovat antaneet [:)]

meidän poika sai nimekseen maximilian felix ewald. eka nimi keksittiin ite merellä, tokat on meidän idoisoisien nimet :)

Täällä tuli tytöstä tänään Netta Juulia

Se kolmas nimi jäi nyt pois useastakin syystä. [:D]

Ihania nimiä [:
Meillä ristiäiset vajaa kahden viikon päästä; 29. päivä lauantaina [:)]

[:)] ukkeli mölläytellyt nimmee pitkin kyliä vaikka tarkoitus oli pitää salassa nimiäisiin asti eli 4.9 asti. mutta laitoin sen jo tonne fecebookkiin joten tänne myös. pitkällisen eipäs juupas pähkäilyn jälkeen ipana, raksutin sai nimekseen:
Viivi Vanessa Viktoria <3

Ihania nimiä kaikilla! Tosi vähän on tullut samoja nimiä. Meidän prinsessamme kastetaan 28.8. ja hän saa nimen Aada Olivia. :)

Takaisin