Kesämasut kuvina

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tirri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä myös ihan huuli pyöreenä katselen näitä kuvia.. Mulla kun ei ole vatsaa vielä ollenkaan..! emoticon

Emiliina: mulla ois vatsaakin, mutta en saa kotona siirrettyä kuvia koneelle :/ Eilen nappasin uuden kuvan ja sitten selailin kameraa ja sattui 6.12 otettu kuva kohdille, oli kyllä siihen verrattuna kasvanut aikas mukavasti :)
No jospa mies sais koneet toimimaan niin saisin sitten ladattua koneelle kuvia ja lisättyä tänne. On kyllä hauska seurata muidenkin masujen kasvua, on se niin yksilöllistä :O

Helinä-Maria: Toi on kyllä aivan ihana toi sun masu!!! :)  Vois itsekkin taas päivittää näin puolenvälin kunniaks. 

Aivan ihania masuja, täälläkin masu kasvaa mutten vielä kuvia ole saanu aikaseks.. ehkä pian! :)

Piti ottaa aamulla kuva sängyssä loikoillessa kun masu oli niin hassun näköinen =) ihana kumpu <3 viikkoja 16+6

Ihania masuja teillä muillakin =D

Tirri.. ihana aamumasu :D:D 
Mul on kans pariin otteeseen ollut aamuisin tuollainen maha.. ja välil maha kallistuu enemmän oikealle puolelle ja on ihan kova. 
Saman huomaan jos olen vaikka itkenyt, niin maha menee tuon näköisesti navan alta ja kovettuu.. :/ mut ei mitään supistuskipuja kuitenkaa.

Ihania masuja teillä!
Mulla on nyt viikkoja 16 ja mä oon VALTAVA! Tietysti edellisestä synnytyksestä on vasta se vuosi kulunut ja ylipainoa on ja kaikkee... Mut silti :/ Kohtu ei tunnu juuri laisinkaan ja tuntuu et tää kaikki on vaan hirveetä turvotusta ja läskiä. Ehkä se sieltä vielä löytyy se vauvamasukin joskus... Kuvaa en saa kun en saa kameraa toimimaan :(

Tässä taas päivitystä;rv 21 ,tänäaamuna otettu kuva.  Tuntuu että masu muuttaa muotoansa aika tiuhaan. emoticon

Mulla suostuu näköjään vain copypastella laitamaan tämän kuvan tänne, koettakaa kestää vaikka on ihan jätti-iso! =O  viikkoja 17+5 <3

[URL]http://aijaa.com/006309389428[/URL]

En saanu sitten millään tota kuvaa tähän laitettua! mutta toivottavasti toi linkki ees toimii :)

Kuvassa 17+6. Aika pieni masu mulla viä :) Esikoisesta oli tässä vaiheessa varmaan viis kertaa isompi, vaikka tokassa mahan pitäis kai pompsahtaa ulos aikasemmin. Nyt kyllä on kiloja vähemmän kun viime raskaudessa.

Niin ja tässä taitaa toi musta kyllä hoikistaa! Kyllä toi massu yleensä vähän läskimmältä näyttää :D

Onpas Puccilla ihanasti pullahtanut masu parissa viikossa =) täytyykin tehdä ite tommonen vertailukuva, kun musta tuntu kans että ihan parissa viikossa masu on kasvanut hirveesti vaikka vaa'an lukema pysyy ihan samana <3

Takaisin