Kesäkuun lapset 2016 -lista

Status
Not open for further replies.
Vähän hakusessa tän foorumin käyttö vielä uutena käyttäjänä, mutta laskettuaika meillä 18.6 ja ensimmäinen lapsi olisi tulossa :) rv 15 starttasi tänään ja kovasti jo odotellaan pientä nyyttiä :)
 
Pieni muutos: L.A. aikaistui päivällä (27.6.) ja tajusin, että olen jo 30 tuolloin:D Eli 27.6./Kili/30/Jorvi
 
17.6. / Uidi / 27 / TYKS / 1.

Eli tänään käyty nt-ultrassa (12+6) mutta vauvan koko vastasikin viikkoja 15+6. Siirryn siis tänne tuolta heinäkuisista :)
 
Tervetuloa eilinen :) itse osallistuin myös esikoista odottaessa vau foorumin keskusteluihin mutta aivan erilaista höpötellä täällä nyt kun on jo yksi onnistunut raskausaika takana. :)
 
Jos sopii, niin olen mukana kesäkuisissakin. La on 1.7, mutta kaksi lasta on jotka syntyneet ennen laskettua. Toinen 6viikkoa ennen ja toinen kaksi. Joten vahvasti uskon, että tästä kolmannesta tulee kesäkuun lapsi. Jos vaan kaikki sujuu hyvin ja vauva ylipäätään täysiaikaiseksi selviää.. MrsK 29v. kolmas lapsi jos listalle merkitään.
 
Mulle vois pistää synnytyssairaalaks nyt ens alkuun K-SKS, voi olla että toki vielä muuttuu, muttakun jyväskylään muuttoa kovasti yritän saada heti kun asuntokin löytyis :D
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top