Kesäkuun kuulumisia

Mä yritän katsoa aina kelloa kun syön, ja sit yritän 3-4h välein muistaa pistää suuhuni jotain vaikka nälkä ei oliskaan. Mut aamusin on niin kauhee nälkä et pakko saada safkaa, usein iltapalasta tuppaa olemaan sen +12h niin vatsa kyl huutaa. Aamupalan oon syönyt tän viikon samalla ku tyttö on ekalla aamutissillä, eli yleensä 6-8 välillä. iltapäivä menee sit kauheen nopsaa ja välil unohtuu ja sit päivällisen taas tankkaan ku hevonen. ois tietty terveellisempää syödä vähän ja usein mut imetysaivot ja aikataulut ei välillä toimi niin...

Toi salainen ryhmä kuulostaa ihan kivalta sen puoleen, että karsii ns. tirkistelijät pois, voi ehkä enempi avautua itsestäänkin.. Perehdyn siihen myöhemmin. Nyt syön sitä kuuluisaa pakasteruokaa (muussia ja lihapullia) kun mies on töissä ja pitää itse hoitaa kauppareissukin tänään vauvan kanssa.

Mä pakkasin 50 cm vaatteet pois haikeudella. Pari vielä käytössä ja toivon, että ihan jo ensi vuonna niille olisi käyttöä joskus loppuvuodesta :). Tietty se edellyttää, et tarttis se seksielämäkin aloittaa ja paikat kestää ja ovulaatiokin ois jees...

Pääseekö tuonne salaiselle puolelle ollenkaan mobiililaitteilla? Enkö mä vaan osaa...

Sä et Cedju oo vielä siellä salaisella puolella kun ei ole tullut tohon sun nimen alle sitä "toukokuun mammat" tekstiä. Näköjään en oo viel minäkään, eli ei oo kai ehitty meitä lisäämään.

Mä pääsen läppärillä sinne kyllä, tuli myös viesti Adminilta, että mut on lisätty.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Aijaa, no miksiköhän sulla ei Cedju näy tota toukokuunmammat tekstiä, mulla se juuri tuli äsken näkyviin kun sain viestin että on hyväksytty....

edit. no ei se nyt näykkään mulla...outoa. Mutta ryhmä kyllä näkyy.

En mäkään näe sulla sitä tekstiä o_O. Joillain muilla kyllä näkyy.

Kyllä mulle salainen ryhmä kelpaa kun se on täällä foorumilla kuitenkin eikä siis sillä tavalla aja porukkaa pois vanhoista ketjuista. En laittaisi esim. lapsen nimeä tai mitään tunnistettavia yksityiskohtia sellaiseen ketjuun, joka näkyy kenelle vaan ja löytyy Googlella. Suljetulla puolella voisi uskaltaa kertoa enemmän.

(Ei mullakana näemmä näy sitä tekstiä, mutta oon kyllä ryhmässä jo.)

Mä annoin lapsen tänä aamuna huutaa sen aikaa että sain itse vedettyä voileipää nassuun. Liian monena päivänä aamiainen on jäänyt kokonaan väliin, ja lounasta oon ehtinyt syömään joskus iltapäivällä. Nälkää en hirveästi tunne, mutta väsymys iskee pahasti jos syömiset unohtuu.

Mulla tuntuu olevan aivan mieletön nälkä koko ajan. Pakko saada syötyä, tuntuu et näännyn!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mulla loppu se hullu nälkä siihen kun lapsi syntyi, enää ei oo yhtään nälkä.
Pakko vaan yrittää muistaa syödä.
Mutta mun suolisto on jotenki ihan sekasin ja varmaan asettumassa uusille paikoille tuolla vatsassa kun on niin omituinen, että varmaan senkään takia ei huvita syödä.

Voi kökkö! paetkaa nyt sitten jonnekin piiloon hyvät toukomammat!
:whacky059, jääpähän aikaa päivään kun ei pääse teidän juttuja enää ihastelemaan..

Mä kirjoittelen kanssa ihan joka paikkaan. Paitsi nyt pitää varmaan taas mennä, tyttö heräs ja tissit räjähtää :violent4

Kai sitä vois tohon salattuun ryhmään liittyä. Voi kyllä olla, että lennän sieltä aika nopee pihalle kun oon suht laiska kirjottelee ja kommentoimaan ja jos kerta vähintään kymmenen viestiä pitää kuussa kirjottaa.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Oon vähän hidas, huomasin nyt vasta Kyfixfixin voittaneen foorumin kilpailussa. Onnea Kyffäri! :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Takaisin