Kesäkuun kuulumiset

Millier

Sanavalmis juttuseppä
Juu, ei ole vielä kesäkuu :grin Mutta kun toukokuuta on enää vain muutama päivä, niin en viitsinyt sille enää uutta ketjua aloittaa. Mitäs kuuluu? :) Onko teillä ohjelmaa/suunnitelmia kesäksi?

Meitä lykästi. Saatiin tytölle hyvä ja erittäin suosittu perhepäivähoitaja! Kuin tuurilla häneltä vapautui hoitopaikka ja salamana soitin siitä. Käytiin katsomassa ja samantien allekirjoitettiin sopparit. Hoito alkaa sit 1-vuotis synttäreiden jälkeen :) Edellisellä viikolla saa tyttö vielä käydä vaikka pari tuntia päivässä tutustumassa ja totuttelemassa paikkaan.. Ja miehellä alkaa maanantaina isyysloma ja kesäloma siihen perään. Mulla vielä vajaa neljä viikkoa kesälomaa. Saadaan onneksi perheen keskenkin lomailla :)

Yllättäen päätettiin miehen kanssa yrittää vielä toista lasta. Mä olin pitkään sitä mieltä, etten halua toista ainakaan pariin vuoteen jos ollenkaan. Mies ei taas halunnut ollenkaan. Mutta tässä kevään aikana olikin kummankin mieli muuttunut. Alkuviikosta lopetin pillerit ja nyt yritys päällä :p Hiukan ehkä huonoon saumaan tuli, kun saatiin se hoitopaikka ja mullakin työt alkaa.. Kun en haluaisi siitä hoitopaikasta luopua, mutta ei kai tyttöä kannata hoitoonkaan viedä jos ja kun olen äitiyslomalla..:confused:
 
Millier, Mutta tuohan on hienoa jos olette tulleet yhteistuumin siihen ajatukseen että yritätte toista! :):Heartred

Ja eihän se kuitenkaan sitä tarkoita että se toinen tulee 2-5kk kuluttua siihenhän voi mennä jopa kaksi vuotta, joten älä ota stressiä. Mun ystävä sanoi, siis joka on haaveillut vauvaa jo monta vuotta ja asiaa tutkineena, että se suhdanne saada lapsi on oikeesti todella pieni! Olko peräti 20% mahdollisuus, mutta siis sehän tarvitsee oikean ajan ja paikan! ja niin ihmisestäkin kiinni. Mutta kyllähän noita lapsia syntyy maailmaan koko ajan. Toisilla se vaan vie kauemmin.. :sad001

Minusta ei ole vielä toista yrittämään, tämä tempperamenttinen duracel tyttö vie kyllä kaiken energian tällä hetkellä ja olisi ajateltava itseäänkin ja omaa tulevaisuutta työmerkeissä. Mutta kyllä mä toisen vielä haluan joskus! Jos vaan se meille suodaan. :)

Mä laitoinkin tonne foorumille ketjua tuosta hoitohommasta joten voit sitten sinne kertoa kuinka teillä alkaa hoitohomma mennä jahka sinne pääsette! :cat:
 
mulla potkii mahassa, tai siis, samanlaisia kuplauksia kuin suunnilleen 25 vko raskaana. Varmaan sisäelimet edelleen hakee paikkaansa? En siis ole raskaana, testattu on ja ehkäisy käytössä.
 
Alotta, mulla oli tytön jälkeen samanlaisia tuntemuksia ja silloin luin täältä vausta et ne on ns. valepotkuja.

muoks. haamupotkuja, en löytänytkään enää sitä samaa juttua, mut guuggelilla löytyy useampia juttuja samasta aiheesta :)
 
Muokattu viimeksi:
ALotta, mulla kanssa välillä noita ihmepotkuja, enkä todistetusti ole raskaana. Kyllä häiritsevän tuntusta :D
 
Muokattu viimeksi:
Tulee mullakin niitä.. Ja todellakin tuntuu vauvan möyrimiseltä ja hennoilta potkuilta.. :rolleyes:
 
mä tein jo yhden raskaustestinkin noiden möyrimisten takia, vaikka kuukautiset oli siinä vastikään ollut :D
 
Mulla kans välillä tuntuu kun makaa selälleen niin et joku liikkuis mahassa. Oon monesti sanonu miehellekin et ihan kun mun mahassa eläis jotain! :eek: Mut joo en ole raskaana ja kuulema ne on ihan normaaleja suoliston liikehdintää yms. Niitävaan ei ole aiemmin älynnyt ennenkuin mahassa oli oikeasti jotain liikehdintää. Nyt siis maha on ilmeisesti herkempi liikehdinnälle :wink
 
Takaisin
Top