Kesäkuun keskustelut

Joo huomasin kanssa. Ultrat ja kaikki myös lähekkäin ni voi jännäillä sit yhessä vaikka toki täältä varnaan saa muutenkin tukea, mutta hauskaa kun meni samaan :happy: Laskin ton kyl netissä jollain laskurilla mutta ehkä sen näkee sillo 17päivä onko edes lähellä omaa arviota :grin
Joo, eiköhän se ainakin lähellä sitä ole :)
Perhe-arte on hyvä ja edullinen! Toivotaan, että kaikki saa hyviä uutisia ultrista ja kaikki jatkuu siitäkin eteenpäin hyvin!
 
Olipa rankka vkl mökillä kun piti satuilla kaikkeen selityksiä miksi ei tee niin tai näin. Päässä huudan vaan OLEN RASKAANA!! Miehen kanssa sovittii että kerrotaan vko 12 jälkee. Eilen se kyllä tokas että voitais jo kertoa, mutta muistutin keskenmeno riskistä että olisi varmempaa kertoa myöhemmin. Minun ja mieheni puolelta tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi joten sekin jännittää. Kyllä sitä ollaan jo kysytty viimeksi vkl ja tokaisin että kapseli menee vanhaksi maaliskuussa, että pitää miettiä asiaa silloin. Haha en valehdellu koska silloin se menee vanhaksi tosin se on poistettu jo mun kadestä :laughing021
 
Mukava paikka munkin mielestä ja yhtä hyvin kätilö sen ultran tekee. Tokassa kkm kävin tosiaan siellä kun tuli semmonen tunne et kaikki ei oo hyvin. Olin käynyt 7+5 muistaakseni ekassa ultrassa ja silloin syke näkyi. Pari viikkoa myöhemmin syke oli hiipunut. Sain lähetteen polille TK:sta kun menin sen kätilon tekstin kanssa sinne. Et ei se nyt niin hankalaa ollut. Mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin mulla ja kaikilla muillakin!!
Voi, miten kurja kokemus. Pahoittelut:Heartred

Todella toivotaan, että tällä kertaa menee hyvin! :)
 
Onnea mooncake ja villakoira! Kiva kun tulee porukkaa lisää. Toivottavasti saadaan tänne hyvä ryhmä. Esikoisen ryhmä oli tosi aktiivinen ja koin että sain sieltä tosi paljon tietoa ja vertaistukea. Onko teillä muilla vielä aktiivisia noi vanhat ryhmät? Meidän alkoi hiljentyä pikkuhiljaa kun lapset täyttivät vuoden ja nyt on oikeastaan sammunut kokonaan.
Meillä on 2016 ryhmä jo hiljentynyt, hiljeni muistaakseni kun lapset täytti 2 tai 2,5v.
2018 ryhmä taas on edelleen aika aktiivinen, vaikka lapset alkaa täyttämään nyt sen 2v.
Toivottavasti saatais tästä ryhmästä yhtä aktiivinen :)
 
Onneks ei oo tyhmiä kysymyksiä!
Ja meitä on monta täällä, joilla on jo ennestään lapsia, ni toivottavasti on helpompi kysellä mietityttäviä asioita, ja pystytään auttamaan, vaikka ainahan myös sinne neuvolaan saa soittaa! :)
 
Onko muilla jo nyt raskaus tuntemuksia. Mulla on alaselkä ja maha kipeinä niinku menkoissa vähän väliä. Ei oo VIELÄ ollu pahoinvointia toivottavasti ei tuliskaa ainakaa mitään pahoja :facepalm:
 
Meillä ultrataan ekan neuvolan yhteydessä. Ei oo siten tarvetta varailla varhaisultraa. Saa säästöön nekin rahat. Mulla on eka neuvola 29.7. Soitin heti testin tekoa seuraavana päivänä. Oon joka raskaudessa soittanu heti seuraava päivänä, en tiedä miksi :D
 
Tosi kiva että neuvolassa ultrataan!

Meidän neuvolassa ei edes ole koko ultralaitetta lainkaan :D
 
On kyllä ihan huippua, että neuvolassa testataan :)
Ei meidänkään neuvolassa ole edes laitteita siihen.
 
Onko muilla jo nyt raskaus tuntemuksia. Mulla on alaselkä ja maha kipeinä niinku menkoissa vähän väliä. Ei oo VIELÄ ollu pahoinvointia toivottavasti ei tuliskaa ainakaa mitään pahoja :facepalm:
Välillä jomottaa menkkamaisesti, mutta hennommin. Ummetusta, välillä lievää pahoinvointia.
Yllättävän vähäoireista nyt kuitenkin.. tai siis yllättävän paljon energiaa löytyy :woot:
Nälkä on kova! Ja kamala JANO!

Pieniä finnejä alkanut tulla, mikä ei itselläni ole normaalia :grin
 
Mukava paikka munkin mielestä ja yhtä hyvin kätilö sen ultran tekee. Tokassa kkm kävin tosiaan siellä kun tuli semmonen tunne et kaikki ei oo hyvin. Olin käynyt 7+5 muistaakseni ekassa ultrassa ja silloin syke näkyi. Pari viikkoa myöhemmin syke oli hiipunut. Sain lähetteen polille TK:sta kun menin sen kätilon tekstin kanssa sinne. Et ei se nyt niin hankalaa ollut. Mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin mulla ja kaikilla muillakin!!
Mulla samanlainen kokemus Perheartesta. Kkm todettiin siellä 10+1, mutta jouduin sitten vielä menemään työterveyteen pyytämään lähetettä eteenpäin. Tosiaan muuten varmasti tosi mukava paikka ja kkm:n todennut kätilö oli tosi ystävällinen, mutta mä en varmaan enää koskaan kykene, (tai ainakaan alkuraskaudessa) menemään sinne, kun yhdistyy vaan siihen keskenmenoon:sad001
 
Täällä on alkanu pahoinvointi nostaa päätään enemmin, tänäänkin koko aamupäivän nieleskellyt, ja jos ei ole pahoinvointia ni närästää sit kunnolla polttavasti :rolleyes:
 
1C05EF0C-0BF0-4D4D-BEE1-3FCEC615C683.jpeg
Mä nyt vähän panikoin. Ylempänä lauantain testi ja alempana tän päivän testi. Kumpikaan ei ole aamupissasta. Mun mielestä ei kuitenkaan oo vahvistunut ihan tarpeeksi... Kiva päästä tähän paniikkiin, ehdin ottaa jopa 2 päivää rennosti:confused:
 
View attachment 91044
Mä nyt vähän panikoin. Ylempänä lauantain testi ja alempana tän päivän testi. Kumpikaan ei ole aamupissasta. Mun mielestä ei kuitenkaan oo vahvistunut ihan tarpeeksi... Kiva päästä tähän paniikkiin, ehdin ottaa jopa 2 päivää rennosti:confused:
On se minusta vahvistunut hyvinkin!
Mikäs dpo sulla nyt olikaan?
 
Mun mielestä myös toi on vahvistunut just niinku odottaisinkin, kuitenkin toissapäivänä tehty edellinen testi :)
 
Loin tuonne uuden ketjun, jossa olisi kiva käydä vähän pohdintaa, että milloin ja miten isommille lapsille kertoo tulevasta vauvasta, tai miten olette edellisillä kerroilla tehneet :)
 
Mulla oli eilen dpo15 tämän näköistä iltapäivän pissasta:

20200629_124722.jpg

Ja tässä kuivana:
20200629_124736.jpg

Eli mielestäni hyvin on sinulla kyllä myös Mrs R. vahvistunut :)
 
Takaisin
Top