Aah..helle hellii...minä ja meidän "akka" kuulutaan kyllä niin tähän kategoriaan!!!
Kun mieskin on nyt just sopivasti saanut olla lomalla tämän kuluneen 3 päivää niin ollaan kyllä otettu ilo irti tästä lämmöstä koko perhe! Kun aamulla 9 aikaan viedään likka ulos nukkumaan niin sisään on siirrytty sitten oikeastaan illalla puol 8 kun yöunille on aika. Päivisin käyty kaupungilla ja torilla kahvilla, hengailtu kotosalla tai käyty kyläilemässä. Illalla ennen nukkumaanmenoa, kun ei ole enää aurinko paistanut tuohon meidän leikkikentälle, ollaan käyty keinumassa ja ihmettelemässä kaikkea kummaa.
Käytiin maanantaina ostamassa aurinkovarjo vaunuihin ja kotona meillä on isolla terassilla markiisi joka antaa siellä hyvää lisävarjoa. Likalla on ollut vaatetuksena vaippa ja mekko (+välillä legginssit) ja aurinkoa ei olla päästetty vauvaan paistamaan vähääkään (pääasiassa vaunun kopan varjossa tai terassin katon alla).
Iloisempaa tyttöstä saa hakea kun tuo on naama virneessä KOKO AJAN! Ottaa aina välillä tirsat ja sitten jatkuu touhut. Tänään keksi kävelymatkan leikkiä isin kanssa piilosta, kun alkoi vetää rättiä naamalleen ja aina kun isi kysyi, missä on, niin naama naurussa kikattaen kiskaisi rätin pois..ja uudelleen...ja uudelleen... kylvyssä käytiin tänään jo 3 aikoihin, kun päätin kokeilla jos malttais nukkua yhdet päikkärit sisällä kun olisi vähän viileämpää ja tuolla kun tuota tukkaa on niin paljon niin se oli ihan hikinen, no kyllähän tuo sen 1,5 tuntia nukkui ja taas takaisin pihalle, kun heti oli levoton sisällä ja katseli vain ulos ja siellä rauhoittui kuin napista painamalla!! =) Syömisetkin on suoritettu terassilla ja ruoka on maittanut paremmin ulkoilmassa, niin kuin itselläkin.
Miehen kanssa ollaan aina viihdytty ulkona ja varsinkin minä olen aina ollut ulkoilmaihminen KESÄLLÄ ja samaa rataa näköjään jatkuu elämä vaikka perheenjäsenet lisääntyy. Niin ja vielä ei mielestäni ole ollut edes kuuma (viime kesänhän minä palelin raskaudessani)!!!
Niin ja istuimista, meillä on yhden lapsen käyttämä BRIO (jokin) telakalla ja yhden kerran olen huomannut (meillä peili josta näkee vauvan koko ajan) että olisi pää retkahtanut eli ilmeisesti tuo kuuluu niihin jotka ovat enemmän kallellaan.