Kesäkuun höpinät

Ilpuri

Kommentoinnin ninja
Montaa päivää ei ole kesäkuuta jäljellä, mutta tulkaahan juttelemaan, niin saadaan homma käyntiin.

Milloin plussasit? Miltä tuntuu? Mitä sulle kuuluu?
 
Juhannuksen alkaessa to iltana plussasin (: jännitti kauheasti, vaikka homma on jo tuttua kahden vuoden yrityksen aikana saatujen lukuisten km ja kemiallisten jälkeen.. sitä tietysti taas ajatteli että ”niimpä niin, taas mua kiusataan” näillä karmeilla viivanpaikoilla. Ne sit kuitenkin vahvistui perjantaina ja jatkoi vahvistumistaan! (:

Ei uskalla vielä oikein olla iloinen.. joka vessareissu pelottaa, koska vuoto alkaa.

Menkkamaista jomotusta alavatsalla, heikotusta ja etovaa oloa kuuluu tänne. Toisaalta olen oikein iloinen näistä oireista :Heartred (:
 
Unicorn, mä kans plussasin torstaina :D tosi inhottavaa että oot joutunu kokee monta epäonnistumista mut toivottavasti nyt sit saatte vauvan syliin asti! Tuntuuko susta nyt yhtään erilaiselta tai varmemmalta?
 
Muokattu viimeksi:
Keskiviikkona ennen juhannusta tein negan ja lähdin juhannusreissuun menkkoja odotellen. Niitä ei kuulunu, joten eilen kotikn tullessa tein testin ja nyt se oli plussa. Oon innoissani, mutta tietysti vähän jännittää.
Laskurit ilmoittaa lasketuksi ajaksi joko 2.3. tai 3.3. riippuen laittaako hedelmöityspäivän vai kp1:n laskuriin. Neuvolassahan ne sitten laittaa tuon kp1:n.
 
Hilla, ne taitaa neuvolassa laskea just sen ekan kiertopäivän mukaan, mut niin et kierto on 28pv. Se sit ultrassa varmentuu. Ihanat onnittelut plussasta! ♡

Mulle iski tuossa lauantain ja sunnuntain aikana kurkkukivun ja yskän. Oon joskus lukenut jostain että kun tulee raskaaksi voi tulla flunssamaisia oireita. En tiiä nyt sit mitä on. :)
 
Mä oon testannut joka päivä! Voi elämä! :D vaikka on kuinka varma olo niin on se vaan ihanaa nähdä ne 2 viivaa! Meillä kun hoidoilla on tämä raskaus lähtenyt liikenteeseen , niin meillä on virallinen testipäivä torstaina. Sit en kyllä enää testaa.
Oon ollu tässä vapaalla töistä 5 päivää, ihanaa mennä huomenna takas töihin niin alkaa aika kulkemaan eteenpäin nopeammin
 
Unicorn, mä kans plussasin torstaina :D tosi inhottavaa että oot joutunu kokee monta epäonnistumista mut toivottavasti nyt sit saatte vauvan syliin asti! Tuntuuko susta nyt yhtään erilaiselta tai varmemmalta?

Ihanaa! Onnea!
Toivotaan!

No ei oikeestaan. Tää on jotenkin hassu fiilis.. eilen olin ihan satavarma että on kohdunulkonen tai tuulimuna.. tänään taas tuntuu että ehkä tästä vielä vauva saadaan... :) tosi ristiriitasta.. välillä ajattelen että varmasti menee kesken.. sit taas että eikai niin nyt toisen kerran käy, mutta tottakai voi käydä...

Ei osaa vielä yhtään iloita eikä silleen ees tunnu että olis raskaana kun kaikki oireet on oikeestaan kadonnu.. :/ toivotaan parasta. Nää kun ei oo meidän päätettävissä ja ei näihin voi oikein ite vaikuttaa :/
 
Hilla, ne taitaa neuvolassa laskea just sen ekan kiertopäivän mukaan, mut niin et kierto on 28pv. Se sit ultrassa varmentuu. Ihanat onnittelut plussasta! ♡

Mulle iski tuossa lauantain ja sunnuntain aikana kurkkukivun ja yskän. Oon joskus lukenut jostain että kun tulee raskaaksi voi tulla flunssamaisia oireita. En tiiä nyt sit mitä on. :)

Mulla tuli kans oviksen jälkeen kurkkukipu ja kauhee flunssa. Siitä oikeestaan aloi epäillä, kun en oo koskaan kipee :D
 
Mä oon testannut joka päivä! Voi elämä! :D vaikka on kuinka varma olo niin on se vaan ihanaa nähdä ne 2 viivaa! Meillä kun hoidoilla on tämä raskaus lähtenyt liikenteeseen , niin meillä on virallinen testipäivä torstaina. Sit en kyllä enää testaa.
Oon ollu tässä vapaalla töistä 5 päivää, ihanaa mennä huomenna takas töihin niin alkaa aika kulkemaan eteenpäin nopeammin

No sama täällä!!! Ei vaan voi oikein uskoa vielä x)

Perjantaina teen vielä digin ja toivon 3+, sit lopetan :D
 
Unicorn, Mulla oli tänään polun antama virallinen testi päivä, digi anto 2-3, tänään rv 4+5 eli aikataulussa mennään.
Eilen alko ääni häviämään ja tänään oon joutunu kuiskaamaan koko päivän. Yleensä flunssaa menee ääni mut ei oo ikinä näin totaalisesti lähteny. Ja siis muita flunssaoireita mulla ei ole kun kurkkukipeä
 
Digiin ei tullu vielä 3+ , teen sunnuntaina uudelleen.

Tänään tuli vähän rusehtavaa valkovuotoa, joka säikäytti. Epäilen kuitenkin että olis vaan limakalvot kuivat hiivan jäljiltä... vähän taitaa olla haavaumiakin.

Pelottaa silti kokoajan että km tulee taas!
 
Unicorn, varmasti oli vaan kuivista limiksistö johtuvaa tai kiinnittymistä. Kyllä se ihan luotettavissa olevalta näyttää:)
 
Tiedättekö laskeeko neuvola lasketun ajan 28 päivän kierrolla? Oon koittanu huvikseen laskea laskettuaikaa eri laskureilla, mut ne heittelee 3.3-9.3. :pompus: oman kierron ja flo:n mukaan olisi 9.3.
 
Käsittääkseni neuvola laskee aina sen 28 päivän kierron mukaan, mut sit ultrassahan se varmistuu :)
 
Kuolen näihin helteisiin. Meillä on tämän kesän ollut kunnon piha reppa, joka sisältää puun kaadon, pikkumaiset jne. Yritän pitää pään kasassa huolehtia lapsista (myös mies toki huolehtii) ja samalla sietää raskauden oireet. Nukuin tänään ekaa päikkärit piiitkään aikaa ja oli pakkoa, kun toistaiseksi nuotimmäiselle tulee hampaita, huusi viime yönä kuin hyeena ja rauhoittui vasta särkylääkkeestä. On pieni kovin raukka. Onneksi imetän häntä edelleen, niin saa siitä lohtua.
 
Takaisin
Top