Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn, mä kans plussasin torstaina :D tosi inhottavaa että oot joutunu kokee monta epäonnistumista mut toivottavasti nyt sit saatte vauvan syliin asti! Tuntuuko susta nyt yhtään erilaiselta tai varmemmalta?
Hilla, ne taitaa neuvolassa laskea just sen ekan kiertopäivän mukaan, mut niin et kierto on 28pv. Se sit ultrassa varmentuu. Ihanat onnittelut plussasta! ♡
Mulle iski tuossa lauantain ja sunnuntain aikana kurkkukivun ja yskän. Oon joskus lukenut jostain että kun tulee raskaaksi voi tulla flunssamaisia oireita. En tiiä nyt sit mitä on. :)
Mä oon testannut joka päivä! Voi elämä! :D vaikka on kuinka varma olo niin on se vaan ihanaa nähdä ne 2 viivaa! Meillä kun hoidoilla on tämä raskaus lähtenyt liikenteeseen , niin meillä on virallinen testipäivä torstaina. Sit en kyllä enää testaa.
Oon ollu tässä vapaalla töistä 5 päivää, ihanaa mennä huomenna takas töihin niin alkaa aika kulkemaan eteenpäin nopeammin