Kesäkuun 2014 odottajat pääkaupunkiseudulla!!

Tiitu -85

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa! Eilen, juttelin kaverini kanssa ja hänen innostamana ajattelin liittyä keskustelupalstalle. Kertoi että ekassa raskaudessa liittyi tänne ja edelleen monta hyvää ystävää palstalta. Järjestivät tapamisia ym..

Siispä ajattelin luoda uuden keskustelun koska olen ilmeisesti niin myöhäinen osallistuja, että on muuten vaikea päästä remmiin. Laskettu aika 24.6. ja synnytyssairaala KOS. Raskaus viikkoja tällä hetkellä 13+6. Ensimmäinen lapsi tulossa. Onko palstalla pajon odottajia pääkaupunkiseudulta / helsingistä jotka olisi jossain vaiheesssa innokkaita tapaamaan ?
 
mulla toinen tulossa LA 23.6. Asun vantaalla :) viimeksi jäi tapaamiset välistä, saas nähdä uskaltaisko tälläkertaa tuon "varhaisuhmaikäisen" taaperon kanssa lähteä liikenteeseen..
 
Jos innokkaita odottajia löytyy tarpeeksi niin jossain vaiheessa miettiä tapaamista jollain porukalla, hyvä että yksi ainakin olis teoriassa kiinnostunut :) Keväämmällä ehkä vois olla ajankohtaista, kunhan kaikki pääsee jouluhulinoistaan yms. Ja paikanhan voi aina miettiä sen mukaan keitä tulossa mukaan, esim sellainen jossa myös varhaisuhmaikäiset viihtyvät :)
 
Mulla on laskettu aika 28.6, tai 29, en nyt ole ihan varma kumpi se oli. Asumme espoossa ja meillä on yksi 2-vuotias tyttö jo ennestään. Joku tapaaminen voisi olla iihan mukava kun ei kukaan muu kavereista ole raskaana, aina kiva verrata vatsoja ja muita vaivoja!
 
Tervetuloa joukkoon Tiitu! :)

Mulla on laskettu aika 27.6. Asustelen Nurmijärvellä, mutta Vantaalla vietän työn/perheen/ystävien takia paljon aikaa. Mullakaan ei ystävistä kukaan ole tällä hetkellä raskaana, joten vertaistuki kiinnostaa. Sovitaan vaan ajoissa joku ajankohta niin mahdollisimman moni pääsis mukaan. :)
 
Me muutettiin just Tuusulan puolelle,mut ois hauska nähdä muitaki samassa tilanteessa olevia!
 
Meillä LA 17.6., Helsingissä asutaan ja ensimmäistä odotellaan. Ystäväpiirissä on varsinainen vauvabuumi menossa (taitaa olla tämä kolmenkympin ikä melkoinen deadline), mutta olisihan se kiva tavata teitä muitakin samassa kuussa synnyttäviä :)
 
Mä oon helsingistä kans ja esikoisen aikasesta ryhmästä tullu muutama todella läheinen ystävä :) Tuol meiän fb ryhmässä on kans useempi jotka pääkaupunkiseudulta :) meit on siellä jo 47 odottajaa :)
 
Kiva että kiinnostuneita löytyy :) Ja tosiaan muualtakin on kaikki tervetulleita kunhan paikka on vaan sopivan matkan päässä kaikista osanottajista :) Pitäsi kaiketi liittyä jossain vaiheessa myös tohon fb ryhmään. Taidan sitä kuitenkin vielä hieman lykätä. Olisko tapaamisen spiva ajankohta vaikka jossain vaiheessa helmikuun aikana ?? Olisi sitten ehkä jotain mahaakin mitä verrata :) Vielä on niin mitätön että mietityttää välillä että onkohan siellä mitään elämää ensinkään. Kohta kuitenkin siirytään jo viikolle 15.
 
Helmikuu kuulostaa hyvältä. Olen töissä arkisin noin viiteen, joten illat ja viikonloput sopivat. Ilmoita mikä päivä ajattelit, niin laitetaan ylös :)
 
Täälläkin helsingissä esikoista odotellaan. Laskettu aika on 27.6 :))
 
Täällä myös helsinkiläinen odottaja! 3. päivä on laskettu aika ja mielelläni tapaisin muita samassa tilanteessa olevia.
 
Mun mielestä kuulostaa ainakin hyvältä idealta tuo helmikuun loppu kun rakenneultrat alkaa olla takanapäin. Onko mielipiteitä paikasta tai ajankohdasta, että onko esim arki-illat parempia jne. Päiviäkin saa ehdottaa. Itse teen n 8-16 työaikaa arkisin.
 
Oisko jossain helsingin keskustassa?sinne luulis kaikkien pääsevän helposti? mieluummin vois olla viikonloppuna kun kuitenkin viikolla työajat vaihtelee ainaki mulla 5.30-23...viikonloppuna enemmän vapaata
 
Todennäköisesti ennen äippälomia on hankala löytää aikaa, joka kaikille sopii. Mä suosisin arki-iltoja, koska viikonloppuisin olen aina töissä molempina päivinä kellon ympäri, mutta lienen toki harvinaisuus näiden työaikojeni kanssa.
 
Mulle sopii joko arki-illat tai sitten viikonloput. Iltasin on kyllä kieltämättä vähän puhti poissa mutta ehkä se energia vielä palaa tässä jossain vaiheessa raskautta. Niin ja helsingin keskusta olis varmaan paras paikka tavata. Jos tulee lapsia mukaan niin joku sellainen iso kahvila minne pääsee helposti vaunuilla tulemaan ilman että joutuu sanomaan anteeksanteeks joka välissä kun tönii kaikkien tuoleja!
 
Mun ainakin on otettava esikoinen mukaan jos johkin miittiin tuun, meillä oli esikoisen aikasen ryhmän kanssa piknikkejä, ne oli kivoja kun tenavat sai olla vapaammine, ei ollut muuta hälinää ympärillä, ei tarvinnut pohtia tuota vaunuasiaa ja kaikki mahtu olee "saman" äärellä, ei ollu mitään pöytien säätämistä yms. Tutustu paljon paremmin kaikkiin kun porukka oli yhdessä eikä monissa eri pöydissä. Meillä oli monesti treffit heurekan puistossa kun siihen pääsee kätevästi eri kulkuvälineillä ja heurekasta löytyi sellanen piknikin kannalta tärkeä seikka kuin vessa :)
 
Täällä vielä yksi helsinkiläinen esikoisen odottaja! LA 16.6. Tapaisin mielelläni teitä muita samassa tilanteessa olevia ja helmikuu kuulostaa hyvältä! Illat ja viikonloput sopivat molemmat:)
 
Takaisin
Top