Kesäkuu syntymäkuukautena

Kahden tammikuussa syntyneen lapsen äitinä voin sanoa että kyllä hirvittää kesävauva varsinkin jos ens kesä on yhtä kuuma kun edellinen! Anxious Face With Sweat- miten vastasyntyneen saa pidettyä viileänä ilman että tulisi kylmä? Ja miten sitten, kun tulee se tilanne vastaan että isommat lapset haluaa lähteä rannalle, voiko vauvaa sinne ottaa mukaan? Apuva!
 
Kahden tammikuussa syntyneen lapsen äitinä voin sanoa että kyllä hirvittää kesävauva varsinkin jos ens kesä on yhtä kuuma kun edellinen! Anxious Face With Sweat- miten vastasyntyneen saa pidettyä viileänä ilman että tulisi kylmä? Ja miten sitten, kun tulee se tilanne vastaan että isommat lapset haluaa lähteä rannalle, voiko vauvaa sinne ottaa mukaan? Apuva!

Helle on kyl kans ainoo mikä mietityttää vähän, mut ihanaa kun ei toisaalta tarvii pukemisia pähkäillä. Meillä onneksi kotona ilmalämpöpumppu joka auttaa noiden helteiden kanssa, mut ei tosiaan ulkoiluissa tm. Jos ei oo kovin karu helle, niin meillä aina vauvakin ollut siellä rannalla ja muissa menoissa mukana. Tosin aina valittu sit sellainen rantsu missä hyviä varjopaikkoja. Toivotaan että tulis sellainen sopivan lämmin kesä
 
Helteet myöskin jännittää. Meillä ei oo ilmalämpöpumppua kotona, mökillä on. Et sinnehän voi lähteä evakkoon jos tulee tosi kuuma. Mä majailisin siellä mielelläni vaikka koko kesän mutta siellä ei ole juurikaan yksityisyyttä kun se on miehen vanhempien mökki ja he viettävät siellä vähintään koko kesän.
Mun kaverilla oli heidän tämän kesän vauvalla semmonen aivan ihan omilla jaloilla seisova riippukeinu missä oli varjo ja ötökkäsuoja. Se oli heillä aina rannalla mukana ja vauva nukkui siellä oikein makoisasti!
 
Mun tuleva keskimmäinen lapsi on syntynyt heinäkuussa hirveässä helteessä! Sairaalassa mulla oli sängyn päässä oma tuuletin... Hyvin se sitten meni kaikki ja ilmalämpöpumppu kotona varmasti auttoi. Isompi lapsi tuolloin alle 2v joten ei tullut esim rannalla käytyä ihan heti. Pihalla semmonen lutraus-allas esikoiselle. Minusta ihan kiva kuukausi, ei ehkä tarvii pikkusta pukea niin paljoa. :Heartred Ja itse voi toivottavasti kulkea loppuraskauden kevyissä vaatteissa niinkun mekossa. Toisaalta voi vaikka sataa räntää! :D
 
En ollut ehtinyt edes tajuta, että totta, viime kesää jos muistelee, saatetaan kylpeä melkoisessa helteessä kesäkuussa Koko perhe. Kannattaa varmaan laittaa ilmalämpöpumppu hankintaan heti.
 
Meillä on ilmalämpöpumppu, joten ei suurta huolta. Helpompana ainakin nyt koen kesäkuun syntymäkuukautena, kuin marraskuun Alien Monster
 
Meillä on ilmalämpöpumppu, joten ei suurta huolta. Helpompana ainakin nyt koen kesäkuun syntymäkuukautena, kuin marraskuun Alien Monster

Totta. Ilolla otan vastaan kesäkuun ja makaan sit tuulettimen edessä
 
Meillä on ilmalämpöpumppu, joten ei suurta huolta. Helpompana ainakin nyt koen kesäkuun syntymäkuukautena, kuin marraskuun Alien Monster

Mulla sama et kesäkuu kuulostaa iisimmältä kuin lokakuu Beaming Face With Smiling Eyes Ainakin vähemmän puettavaa, jos ei muuta. Ja siirrettävä ilmastointilaite hommattu jo esikoista odottaessa helteiden takia niin sen voimin sitä pärjää.
 
Mun tuleva keskimmäinen lapsi on syntynyt heinäkuussa hirveässä helteessä! Sairaalassa mulla oli sängyn päässä oma tuuletin... Hyvin se sitten meni kaikki ja ilmalämpöpumppu kotona varmasti auttoi. Isompi lapsi tuolloin alle 2v joten ei tullut esim rannalla käytyä ihan heti. Pihalla semmonen lutraus-allas esikoiselle. Minusta ihan kiva kuukausi, ei ehkä tarvii pikkusta pukea niin paljoa. :Heartred Ja itse voi toivottavasti kulkea loppuraskauden kevyissä vaatteissa niinkun mekossa. Toisaalta voi vaikka sataa räntää! :D
Joo totta muuten toi pukeutuminen! Ei tarvi tunkee hankalia talvikenkiä turvonneisiin räpylöihin ja survoutua toppatakkiin (näytin ihan muumien Möröltä kun kuljin se päällä Cat With Tears Of Joy) :D ihanasti vaan kesämekossa ja slädäreissä :Heartred
 
Kesäkuu kuulostaa juurikin hyvältä. Tosin epäilen, että menee heinäkuun puolelle mahdollisesti, koska ainakin esikoisen synnytys jouduttiin käynnistämään ja huhtikuun puolelle meni, vaikka maaliskuussa olikin laskettu, olikohan se jo 24.3. silloin. Mutta tosiaan, kesä tai heinä, kuumuusriski on toki olemassa, mutta tekee kyllä pukeutumisen helpommaksi
 
Koen kesäkuun hyvänä syntymäkuukautena (itse syntynyt toukokuussa). Oma veli ja useampi sisarusten lapsista on syntynyt kesäkuussa.
 
Talvi raskaana, vauva kesällä. Ehdottomasti hyvä. Kaikilla tutuilla pitkät kesälomat niin näkemiset onnistuu helposti. Apua saatavilla helposti Ilmalämpöpumppu ehdottomasti hankittava, eiköhän sen avulla selviä helteistäkin.
 
Täällä ajatus vain kesäkuusta syntymäkuukautena on että JESS, IHANAA! Olen itse toukokuussa syntynyt ja sekin on aina ollut mielestäni ihana kuukausi syntyä, eikä kesäkuu ole kaukana siitä. Rakastan kesää ja ekana tuli mieleen kuinka ihana on järjestää aina lapsen syntymäpäiviä kesäkuulla, sillä jos on lämmin sää, niin osa voi kahvitella ulkona terassilla. :) Rakastan syntymäpäiviä ja niiden järjestämistä nimittäin. Ihana lämmin ja valoisa vuodenaika, luontokin on kauneimmillaan :Heartred
 
Talvi raskaana, vauva kesällä. Ehdottomasti hyvä. Kaikilla tutuilla pitkät kesälomat niin näkemiset onnistuu helposti. Apua saatavilla helposti Ilmalämpöpumppu ehdottomasti hankittava, eiköhän sen avulla selviä helteistäkin.
Hyvä pointti tuo kesäloma-aikakin!❤ Varmasti moni ehtii katsomaan vauvaa. En keksi kesäkuusta muuta kuin hyviä puolia:)
 
Helle jännittää pienen kanssa ja miten sitten imettää kun kaikki on nihkeää ja tahmeaa, mutta ehkä siitä selvitään.
 
Takaisin
Top