Mitä ajatuksia teillä on kesäkuusta syntymäkuukautena?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kahden tammikuussa syntyneen lapsen äitinä voin sanoa että kyllä hirvittää kesävauva varsinkin jos ens kesä on yhtä kuuma kun edellinen! Anxious Face With Sweat- miten vastasyntyneen saa pidettyä viileänä ilman että tulisi kylmä? Ja miten sitten, kun tulee se tilanne vastaan että isommat lapset haluaa lähteä rannalle, voiko vauvaa sinne ottaa mukaan? Apuva!
Meillä on ilmalämpöpumppu, joten ei suurta huolta. Helpompana ainakin nyt koen kesäkuun syntymäkuukautena, kuin marraskuun Alien Monster
Meillä on ilmalämpöpumppu, joten ei suurta huolta. Helpompana ainakin nyt koen kesäkuun syntymäkuukautena, kuin marraskuun Alien Monster
Joo totta muuten toi pukeutuminen! Ei tarvi tunkee hankalia talvikenkiä turvonneisiin räpylöihin ja survoutua toppatakkiin (näytin ihan muumien Möröltä kun kuljin se päällä Cat With Tears Of Joy) :D ihanasti vaan kesämekossa ja slädäreissä <3Mun tuleva keskimmäinen lapsi on syntynyt heinäkuussa hirveässä helteessä! Sairaalassa mulla oli sängyn päässä oma tuuletin... Hyvin se sitten meni kaikki ja ilmalämpöpumppu kotona varmasti auttoi. Isompi lapsi tuolloin alle 2v joten ei tullut esim rannalla käytyä ihan heti. Pihalla semmonen lutraus-allas esikoiselle. Minusta ihan kiva kuukausi, ei ehkä tarvii pikkusta pukea niin paljoa.Ja itse voi toivottavasti kulkea loppuraskauden kevyissä vaatteissa niinkun mekossa. Toisaalta voi vaikka sataa räntää! :D
Hyvä pointti tuo kesäloma-aikakin!❤ Varmasti moni ehtii katsomaan vauvaa. En keksi kesäkuusta muuta kuin hyviä puolia:)Talvi raskaana, vauva kesällä. Ehdottomasti hyvä. Kaikilla tutuilla pitkät kesälomat niin näkemiset onnistuu helposti. Apua saatavilla helposti Ilmalämpöpumppu ehdottomasti hankittava, eiköhän sen avulla selviä helteistäkin.