Löytyykö muita mukaan kesäkuntoprojektiin? Raskauskilot on mulla sulaneet, mutta kropan muoto ei ole ihan entisensä, eikä kunto palannut kohdilleen (vaikea raskaus, valvottava vauva ja kootut tekosyyt). Nyt olisikin oikeasti aika saada muutos aikaan ennen kesävaatekautta, jotta olo olisi parempi ja peilikuva hymyilyttäisi :)
En uskalla mitään luvata tai lähtee mihinkään mukaan, kun silloin mä ainakin aina epäonnistun 
Mutta toivottavasti kun päivä pitenee niin voin vaikka illalla varastaa itselleni puoli tuntia lenkkeilyyn, käymme kyllä kävelyllä päivittäin mutta reiden lörpöttelee mukana kuin tuulihousut joten ois kiva tehrä niille jotain.
Tuntuu, että muuten on palautunut entiseen malliin, mutta tuo maha on mennyttä... Vatsa häviää olemattomiin, jos vedän vatsaa reippaasti sisään, joten ero on huomattava. Tulkitsen tämän niin, että kudokset on todella löystyneet eikä siellä mikään lihaksisto enää pidä peitteitä napakkana. Tuota erkaumaa mietin itsekin, mutta minkäs teet? Mulla ei ollut mitään tällaista ekan jälkeen, vatsa palautui raskauden jälkeen eikä pömpöttänyt.
ja fysioterapeutin mukaan tosiaan suoria vatsalihaksia ei kannata tehdä vielä ollenkaan, ennen kuin syvät ovat kunnossa. Lisäksi aika kevyillä harjoituksilla mennään, kun syvät lihakset ovat sen verran huonossa hapessa, että vaativammissa liikkeissä muut lihakset (ne suorat, ja esim. selkälihakset) helposti lähtevät mukaan avustamaan. Parempi tehdä siis kevyemmin, mutta hyvällä tekniikalla. Pilates olisi syvien lihasten treenaukseen hyvä laji. Tässä ihan lähellä olisi tuntejakin, jos nyt vain saisi aikaiseksi käydä kerran viikossa siellä.