Kesäkuisten mammat! <3

Mä tein digin tänään ja näytti 1-2. Rvt on ehkä ny 3+6, en oo ihan varma ku en oo kattonu laskurilla. Mut se ny on ainaki et laskettu aika on kesäkuulla mut monesko päivä nii selvii ultrassa. Mullei oo mitään siis yhtään mitään oireita! Onko teillä muilla ja millassii? Ja aiotteko mennä johki yksityiseöle ultraan?

Ei mullakaan oo Makkara mitään ja tavallaan ihanaa mut vertaan kokoajan edelliseen raskauteen niin se tekee tästä hirveetä kun sillon oli kunnon oireet. Välillä ihan unohtaa että on edes raskaana. Vähän nännit arat ja iltaisin palelee mut siinä se sit melkee onkin [emoji30]

Mulla ei kans oireita ja siks hirvittääki onko kaikki hyvin, kun aiemmissa raskauksissa ollut oireita.

Tervetuloa uudet odottajat! :)

Rinnat senkun vaan turpoaa. :grin Mieskin jo ihan innoissaan katto, että ne on saanu vähän ryhtiä. :hilarious: Pientä ällötystä edelleen, lähinnä sillon, jos ei saanut ruokaa viiteen minuuttiin. Tuntuu, että koko ajan ihan kamala nälkä, vaikka söisi kuinka. Tänään olisi 7+0. Välillä ei kyllä meinaa oikein muistaa, että on raskaana, ja on vähän epätodellinen olo, onko sitä oikeasti. Ensimmäiseen neuvolaan vielä 11 päivää. :arghh:

13.11.Olisi eka neuvola täällä ja ultra ajan soittoa edelleen odotan että milloin se ois.

Ääh, unohdin soittaa neuvolan :meh: ehtii sen hyvin ensi viikollakin, en vaan haluisi kesken työpäivän soitella.

Oliko täällä muita joilla on kilpparin vajaatoiminta? Kuinka paljon annostusta pitikään nostaa raskauden aikana? Nostin 25mikrogrammaa heti, mutta muistan että olisi pitänyt nostaa 50- jopa 75mikroa :confused004

Ääh, unohdin soittaa neuvolan :meh: ehtii sen hyvin ensi viikollakin, en vaan haluisi kesken työpäivän soitella.

Oliko täällä muita joilla on kilpparin vajaatoiminta? Kuinka paljon annostusta pitikään nostaa raskauden aikana? Nostin 25mikrogrammaa heti, mutta muistan että olisi pitänyt nostaa 50- jopa 75mikroa :confused004
Mulla on niin että saan aina lääkityksen raskauksien ajaksi, muuten menen ilman ja seuraillaan. On just niin rajalla nuo arvot.

Mä ajattelun kyl soittaa neuvolaan vasta ku oon käyny ultrassa. En haluu alkaa perum jps mahassa ei pokkaan kaikki hyvin

Ja voi hitto näitä kirjotusvirheitä ku näpit painaa mihin sattuu tässä pienellä näytöllä...

Onko teillä muuten mitä appeja käytössä? Mä latasin pari, flow ja preglife. Preglife vaikuttaa kivemmalta

Täällä on kanssa preglife :)

Kävin vyöhketerapiassa, varasin jo viime kierrossa kun kuvittelin että ei onnistu, ja hän kertoi että on monia raskauksia saanut alulle, koska uskon että itsekin tulin sen ansiosta raskaaksi.

Mulla on Glow Nurture. Tykkään, sama oli viime raskaudessa.

Onko enää olemassa sitä Odotukseni sovellusta? Esikoisen aikaan käytin, tykkäsin siitä mutta en löydä play kaupasta :(

Takaisin