Kesäkuisten mammat! <3

Ootteko selvästi nähneet kattoa sen vai onko ollut hankalaa.Itsellä ainakin yksi ultrakuva sellainen selkeä,mutta se kaukaa otettu niin ei näy mulla :sad001
 
Heips kaikille. En olekkaan täällä käynyt lukemassa piiiitkään aikaan nyt on viikkoja 21+1 ja huomenna olis rakenneultra jos siellä vaikka näkis myös sukupuolen. Aika poika olo ollut koko ajan mutta jännä nähdä pitääkö fiilis paikkaansa :). Mahakin hyvin pullahtanut esiin vihdoin ja liikkeet tuntuu ja välillä selin makuulleen jo kädelläkin tuntuu. Onko täällä kukaan joensuusta päin ja käynyt jo rakenneultrassa.. Mua kiinnostais tietää onko siellä jo 3D ultra käytössä vai ottavatko sillä mustavalkosella 2 D : llä. Jostain kuulin et ois ehkä jo se 3D missä kasvon piirteetki näkyis selkeesti:shy:
 
Mizza huutelen tuolta toukokuisista, kävin perjantaina rakenneultrassa Joensuussa ja yllätyksekseni siellä sai 3d kasvokuvan:) Sitä en tiedä antaako kaikki siellä, mut ainakin perjantaina vuorossa ollut antoi.
 
Olen ajatellut että tilattaisiin mielummin vuoden 2019 äityispakkaus. Alkavat ilmeisesti jakamaan sitä vasta huhti-toukokuussa. Onko joku aika milloin VIIMEISTÄÄN pitää tuo pakkaus tilata vai pitääkö tilata tuo vuoden 2018? :)
 
Muokattu viimeksi:
Eiks se ollu 2kk ennen laskettua aikaa tarvitsee hakea äitiysavustusta (ja muut äitiysetuudet) :confused004jos alkavat huhtikuun alussa uutta jakamaan, niin silloinhan uuden ehtisi ehkä saada.
 
Viime vuoden pakettia on alettu jakaa 26.4.2018 eteenpäin eli kun la on kesäkuun alussa voipi kyllä olla, että tuolla 2018 paketilla mennään siis. No ihan kiva tilata se sitten ajoissa jo niin pääse fiilistelemään! :smug:
 
Periaatteessa haluaisin syntymävuoden pakkauksen, mutta olin vähän yllättynyt että se julkaistaan vasta maaliskuussa ja olisi mahdollisuus kikkailla kumpi pakkaus otetaan. Meillä la kesäkuun lopussa niin on enempi pelivaraa. Odotellaan miltä uusi näyttää ja tehdään päätös sitten.
 
Itse en jaksa kikkailla. Haen heti sen pakkauksen kohan saan todistuksen. :happy: Mulle ei oo mitään väliä minkälainen pakkaus sieltä tulee. Kaheksan vuotta sitten oli sama homma. :grin
 
Mäkin haen varmaan heti kun saan todistuksen. Oon tainnut kerran saada ns. oikean vuoden pakkauksen :grin kunmeidän 6/14 syntyi, sain sekapakkauksen jossa oli -13 ja -14 vuoden laatikoista sekasin juttuja :facepalm: Se ei kyllä ollut kivaa...
 
Mulla on 11.2 neuvola jossa saan kelalaput nii varmaan kans haen heti.
 
Mä ajattelin ottaa pakkauksen. En tykännyt oikein mistään edellisen paketin sisävaatteiden matskuista ja ne jäi käyttämättä, mut vaunupussi, toppahaalari, nallehaalari ja hoitotarvikkeet ja petitekstiilit tuli kyllä hyvin käyttöön. Oon säilyttänyt paljon esikoisen kivoimpia vaatteita, jotka on myös lähes kaikki vihreää ja keltaista ja harmaata ym sukupuolineutraaleja värejä.

Haluun silti molemmille lapsille äitiyspakkauksen laatikot muistolaatikoiksi.
 
Meilläkin on kaikille viidelle otettu pakkaukset, ja nyt niissä säilön vauva- ja lapsuusmuistoja :Heartred
 
Mä otin ekasta lapsesta pakkauksen, tokasta en, koska ei tarvetta. Kolmannestakaan en varmaan ota, ellei nyt joku valtava muutos tule pakettiin. Ostan sitten tarvittavat muualta :)
 
Takaisin
Top