Kesäkuisten mammat! <3

Pahoitteluni Eppa ja voimia jatkossa <3

Mä itse oon sairaalalla nesteytyksessä ainakin huomiseen. Paino tippunu parissa päivässä 3 kiloa ja mikään ei vaan pysy sisällä. Vauvalla onneks kaikki niin hyvin kun tässä hetkessä voi olla.

Linhee, voimia sinne. Huh huh.. :( mutta hyvä että vauva voi hyvin.

Täällä menossa 7+6 ja sain sykkeen kuulumaan ekaa kertaa dopplerilla tänään kolmesti :) super ihana juttu! En oo aiemmin saanut näin aikaisin. Viime raskaudessa 8+.

Kova flunssa päällä ja ei meinaa jaksaa mitään.. huono olo ja flunssa kans sopii tosi huonosti yhteen.

Onko muilla ollu vielä sairastelua raskauden aikana?

Mä sain kans viimein dopplerilla kuulumaan sykkeen, nyt 9+1 :) mulla ei oo sitä näytöllistä doppleria nii vaikempi ollut löytää syke.

Täällä alkoi kans lauantaina flunssa. Sunnuntaina painettiin kipeenä töissä, mutta nyt on ollu kaks vapaata. Tänään olis iltavuoro edessä, mutta vointi alkaa onneks olla jo parempi kun sai pari päivää levätä.

Tsemppiä Linhee! Toivottavasti olo paranee tipan myötä.

Mielenkiinnosta kyselen: Kuinka pitkä matka teillä on teidän synnytyssairaalaan?

Itellä on nyt 3 kilometriä, joten ei ollenkaan paha matka. Edellisissä raskauksissa asuttiin pienemmässä kaupungissa, josta piti lähteä sitten noin 50 kilometrin päähän synnyttämään. :grin Meillä ei edes toisella kerralla ollu omaa autoa ja jouduttiin sitten herättämään miehen isä varhain aamulla viemään. :hilarious:

Tänään meillä oli ensimmäinen ultra! Siellä kaikki normaalisti, tyyppi siellä liikkui vilkkaasti ja heilutteli meille käsiä, rakastuttiin molemmat täysin! :Heartred Kävi vaan niin että la aikaistui 31.5 ja taidankin siirtyä tuonne toukokuisiin :) tsemppiä kaikille! Ps. Pahoinvoiville tsemppiä myös, itellä se kamala oksentelu loppui kuin seinään kun alkoi 11+.

Meiltä on Naikkarille matkaa ehkä 1,5km. Viimeksi autoon siirtyessä ponnistutti ja oli aika jännää, et ehitäänkö. Loppujen lopuks vauva olis kai tullut paremmin ulos kotona, jos olis ollut asiantuntevaa apua paikalla.

Meillä matkaa sairaalaan 25km, autolla menee n. 25min. Viimeksi oli matkaa n. 2km joten vähän jännittää nyt [emoji1]

Takaisin