Kesäkuisten lista

Status
Not open for further replies.
Mielestäni kirjotin tänne jo, mut en löydä viestiä,en täältä enkä toimintalokistani. No, uus yritys tai sitten toistan itteeni :)

22.6./Saaramaria/29/ensimmäinen/ TYKS
 
3.6./maaris/27/toinen/KSKS

3.6. sanoi neuvolan optimistinen laskutapa :wink Se varmaan kyllä myöhästyy paljon vielä. (Niin, olen tuolla listassa 9.6. kohdalla)
 
Muokattu viimeksi:
26.6./Embo/35/ensimmäinen/?


vastavirrassa älä vielä luovuta! Netin syövereiden perusteella mä olisin viime vkl jo liittynyt johonkin keskenmenon kokeneiden ryhmään..
 
26.6./Embo/35/ensimmäinen/?


vastavirrassa älä vielä luovuta! Netin syövereiden perusteella mä olisin viime vkl jo liittynyt johonkin keskenmenon kokeneiden ryhmään..

Tuo on totta mitä ootte netin kirjotuksista kirjotelleet ja oonkin onneks oppinut suodattamaan niitä vuosien aikana melko hyvin. Totuus vaan on tosiaan se, ettei tässä ole kuin mahdollisuus mittavirheeseen tai huonoihin uutisiin. Nuo muutamankin päivän heitot ovat normaalia ja melko yleisiäkin aivan normaalilla tavalla alkunsa saaneissa raskauksissa enkä olisi näin huolissani asiasta jos itsekin olisin tullut luonnollisesti raskaaksi. Nyt kuitenkin alkion ikä ja siirtopäivä tiedetään tarkasti. Mutta ei se auta kuin pitää pää kasassa perjantaihin ja toivoa että kyseessä olisi mittavirhe tms..
 
Mut voi poistaa listalta (la 10.6.), kkm todettiin tänään...
 
Pahoittelut Sallahaalle :sorry:
Mua rupes nyt stressaa, et tekis mieli päästä jo ultraan..
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top