Emby^ Satasella mukana keskusteluissa 28 joulu 2011 #81 ..jjuu, täällä kans yks, kenet voi laittaa listoille.. Emby^ / 25 / ensimmäinen / TYKS ja LA 18.6.
? - Satasella mukana keskusteluissa 30 joulu 2011 #84 Listoille voisi lisätä myös.. 9.6. / rrunner133 / 26 / 1 / KOKS
Zeni Tietävä tietäjä Tammimammat 2017 Kesäkuun äidit 2019 4 tammi 2012 #86 zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Tää mulla meni ohi, onko siis nimimerkki muuttunut vai mitä hä tä?
zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Tää mulla meni ohi, onko siis nimimerkki muuttunut vai mitä hä tä?
riksuke Vauhtiin päässyt keskustelija 6 tammi 2012 #88 Ei heitä tiedot mulla paljoo, mut voishan ton LA:n päivittää vielä, eli : 7.6. / riksuke / 22 / ensimmäinen / HYS
Ei heitä tiedot mulla paljoo, mut voishan ton LA:n päivittää vielä, eli : 7.6. / riksuke / 22 / ensimmäinen / HYS
zenica Silmät suurina ihmettelijä 7 tammi 2012 #90 Zeni kirjoitti: zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Tää mulla meni ohi, onko siis nimimerkki muuttunut vai mitä hä tä? Ei oo muuttunu :D uusi ihminen täällä siis :D
Zeni kirjoitti: zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Tää mulla meni ohi, onko siis nimimerkki muuttunut vai mitä hä tä? Ei oo muuttunu :D uusi ihminen täällä siis :D
kesämasu Satasella mukana keskusteluissa 7 tammi 2012 #91 zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Zeni varmaan tarkoitti että sulla on foorumilla nimimerkkinä Zenica ja tähän olit laittanutnimimerkiksi odottelen..
zenica kirjoitti: L.a 4.6/odottelen/ Ensimmäinen/ TAYS Zeni varmaan tarkoitti että sulla on foorumilla nimimerkkinä Zenica ja tähän olit laittanutnimimerkiksi odottelen..
zenica Silmät suurina ihmettelijä 8 tammi 2012 #92 aa okei piti kyllä zenica olla :D Mut tämäkin nyt korjattu :D
Sinkse Oman äänensä löytänyt 10 tammi 2012 #94 Mutkin saa lisätä :) 2.6/ Sinkse/ 22/ ensimmäinen/ TAYS
pätkiss Silmät suurina ihmettelijä 12 tammi 2012 #95 Heips, mut vois lisätä tänne 19.6. / pätkiss / 21 / toinen / TAYS ...Kai se meni nyt oikein :)