Kesä-heinäkuiset -09

heips, meillä laskettuaika 1.7 ja hurjan nopeesti aika mennyt.... toissapäivänä oli rakenne ja selvästi nähtävillä oli että poika meille tulee [:)] olin jo alusta asti sanonut tietäväni sen olevan poika, jotenkin vaan tuntui siltä...
 
Heissan!

Rapu-vauvaa odotellaan. LA ois 16.7. Tähän asti on mennyt ihan hyvin.  Ainoo vaiva oikeestaan on toi nenäverenvuoto. Ei paljon auta nenäöljytkään. Perjantaina olis rakenneultra. Mukavaa odotusaikaa kaikille![:D]
 
Heippa. Meillä laskettu aika 8.7. Ekaa odottelen ja liikkeet on tuntunu jo pari viikkoa. Tuntuu vaan voimistuvan jatkuvasti. [:)] Nyt siis rv 20+6
 
Hirveä pakkaaminen ollu päällä, kun viikonloppuna olis muutto edessä. On niin hirveä tohina ja pakkausvimma päällä ettei uni tahdo tulla. Piti tulla täällä sitten vielä käymään.
 
Kai se olis mentävä unta yrittämään.
 
Mahtavaa Pipsuliini! Missähän kaupungissa mahdat synnyttää, josko satuttais vierekkäisille pedeille.. [:)]  Me Jyväskylässä. Rakenneultra oli 18.2 ja poikaa odotellaan.

Hassua kun omat synttärit on 9.7, ja kihlajaispäivä muutaman vuoden takaa 7.7 niin meillä on se heinäkuun alku täynnä juhlia sitten [:D]
 
Millos sulla Aramar oli se laskettu?  Ite tulen kans nimittäin Jyväskylään synnyttämmään.. 5.7. on laskettu.
Täällä taitaa aika paljon olla keski-suomen suunnilta odottavia äitejä..[:)]
 
Hih.. 4.7 laskettu. Mehän saatetaan Nicki pönnäillä samaan aikaan [:D]. Me odotetaan esikoista, joten saattaahan se muutamalla viikolla venyä. Toivottavasti ei koska mieheni oli syntyessään melkein 5 kg ja meidän on isompi kun keskimäärin näillä viikoilla. [8D].

Onkos täällä odottajat minkä ikäisiä, kun jotain kirjoituksia kattelin niin aika nuorelta näytti? Itse 31 tänä vuonna.
 
Heips
pakko liittyä keskusteluun..oon tuol kesämassuissa ollu jo pidemmän aikaa, mulla siis LA 2.6. ja ikää 21..kohta 22 ja jyväskylään tulen minäkin synnyttämään..[:D] hyvin on menny odotus, nyt viikkoja 26+2 kasassa ja käytiin 4D ultrassa viime viikolla ja poikaa ne meillekkin lupailivat ja esikoinen on meillekkin tämä!
Hyvää odotusta kaikille!
 
Moi! Lapsemme laskettu aika on 25.6. Itse olen syntynyt 28.6. eli maailman paras synttärilahja on tulossa! Hmm... niin ravut eivät ole ihan helppoja ihmisiä....
 
Ikäkyselyyn vastailen, eli ite ens viikolla täytän 19 :) Kovasti jyväskylässä synnyttäjiä, ite synnytän Kotkassa.. Muita Kymenlaaksolaisia?
 
Hei vaan kaikille! Olen seuraillut taustalla ja nyt "uskaltauduin mukaan"[:)] Meillä LA 19.6.  Rakenneultra oli 11.2 ja kätilö sanoi et 99.5% poika tulossa. Ja ultrakuvassakin näkyy tosi selvästi. Ensimmäistä odotellaan! Tähän mennessä kaikki on mennyt hyvin.
 
Meilläkin on ollut jo rakenneultra jo pari viikkoa sitten, mutta täällä ei hiiskutakaan sukupuolesta, joten yllätykseksi jää. Vaasassa olisi tarkoitus ponnistella sit 4.7 kieppeillä. [:)]
 
Miulla ikää on 19 vuotta ja olen Mikkelistä. Me ei sukupuolta haluta tietää. Sen näkee sitten kesällä kumpi tulee. [:)]
 
Eipä meilläkään ole halua tietää sukupuolta etukätteen.. tännään on rakenneultra, mut pidetään sukupuoli jännityksessä loppuun asti. =) 
 
Kävästiin tännään sit siellä rakenneultrassa..oli ihana nähä ku vauvva oli kasvanu hurjasti. Lekuri sano että kaikki on todella hyvin, ei ole merkkejä kehitysvammaisuudesta eikä muustakaan poikkeavaisuudesta=)  Paitsi tietysti sydänvika (joka saattaa tulla vasta myöhemmin) ja huulihalkio eivät ole pois suljettuja, mutta kaikki on kuitenkin nyt hyvin! Siitä olen kovin onnellinen! 
 
Heippa! Mulla ikää 19, tosin täytän 20 toukokuussa. LA 28.7 [:)] Rakenneultrassa kerrottiin että poika on tulossa :) 
 
Hei vaan kaikille! Löysin näille keskustelusivuille vasta nyt... Olen 31 vuotta piakkoin täyttävä, esikoista odottava ja vielä hetken aikaa helsinkiläinen. Laskettu aika on 11.7, onko muita, joilla sama LA?

Odotusaika on mennyt hyvin RV 18 eteenpäin, vatsa kasvaa kovaa vauhtia ja liikkeet tuntuu entistä selvemmin.

Kyselen vantaalaisten odottajien perään nyt, meillä muutto edessä ensi kuussa..? Perhevalmennuksen ehdin aloittaa täällä Helsingissä, Vantaalle on tarkoitus olla kans yhteydessä samoissa merkeissä.

[:)]
 
Täälläkin on uusi odottaja, löysin tänne sivuille vasta eilen. Esikoista odotan ja LA olis 4.7
 
ALKUPERÄINEN: Aramar

Meillä la 4.7.-09. Siis rapua odotellaan. Onko muita? [:)]

[:)] joo Meillä on 2.7 laskettu aika.
 
Hei! Itse olen ihan alkutekijöissä raskaana (kaksi tyttöä, 6- ja 7-vuotiaat on). Kaikkihan me tiedämme, mitä yleisiä raskausoireita on olemassa, yksi niistä pahoinvointi. Itse olen käyttänyt Aloe Veraa säännöllisesti jo usean vuoden ajan.

*Aloe Vera tasapainottaa ja rauhoittaa suolistoa, mikä vähentää pahoinvointia ja närästystä.
* Poistaa kuona-aineita eli ravinteet imeytyvät paremmin ja ovat siten paremmin myös vauvan käytettävissä
* Tekee ihosta kauniimman: moni atoopikko saanut avun, myös psoriasikseen
* Sopii lapsesta vaariin (1v->)
* Luonnonmukainen
* Lisää vastustuskykyä
* Sisältää paljon ravinteita
* Piristää, kokonaisvaltainen hyvä olo

Aivan ykköstuote terveellisempään tulevaisuuteen, itsesi ja lapsesi/lastesi hyväksi. Meillä keliaakikko-lapsen vatsaoireet (ummetus) hävisivät kokonaan! Kannattaa käydä sivuilla tutustumassa ja etsimässä lähin jälleenmyyjä! Jos asut lähellä Hyvinkäätä (Espoo, Vantaa, Riihimäki, Tuusula, Vihti, Nurmijärvi ym.), jätä viestiä, niin sovitaan tapaaminen ja kerron lisää!

http://www.foreverliving.se/fi/koti
 
Takaisin
Top