Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
SatKs:aan meitä ei oo menossa ko vaan kolme tän listan mukaan, voi ku oliski totta:wink mut me päästäänki sit jo käsittääksenu uuden lasten- ja naistentalon puolelle:rolleyes:

Sori, ehkä tyhmä kysymys:smiley-ashamed008 mut monella on tommonen ikään kuin aikajana missä näkyy missä vaiheessa raskaus on menossa ja kuinka paljon jäljellä :) mistä semmosen saa?:rolleyes:

Mäkin vielä ilmottaudun mukaan :)

26.6./stranger/24/toinen/KPKS

Pau! Klikkaa jonkun allekirjoituksesta sitä aikajanaa, niin aukee sivu jossa saat luotua oman :) Ja sinne tulee linkki jonka sitte lisäät allekirjotukseen.

Öö, nekö ei ne tickerit näy mobiilissa? :D Oon olevinaan itelleni sen lisänny enkä mä nää semmosta kellään!!

Tabletilla ainakin näkee, puhelimesta en tiedä:) mut kyl sullakin se Sartsi näkyy :)

No johan! Käänsin puhelimen ja näky heti :D Mulla näyttää kyllä päivän vähemmän mitä pitäis.. Joku painovirhepaholainen päässyt lipsahtamaan.

Minut voi poistaa listalta. Keskenmenoon tämä viikon arvuuttelu päättyi.

Kaikille lopuille tsemppiä raskauteen ja toivottavasti ei enää kellekään tule ikäviä uutisia.

Hiukka liian tiukat on kriteerit päästä salaiseen ryhmään. Mä oon jo yhessä ryhmässä tuosta aikaisemmasta pojasta ja on tosi ihana ryhmä. Eikä sinne pääsy ollut noin vaikeeta. Ei sitä aina kerkeä olla kirjoittelemassa. No, kyllä se riittää tuo yksikin ryhmä missä sitä on :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin