Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Itsellä ainakin niin tuoreessa muistissa vielä ensimmäisen odotuksen olotilat ja fiilikset, joten kysyä kyllä saa ja toivon mukaan osaa itse jotakin vastata :)

Klemmu mä niin muistan ton fiiliksen, eikä siitä oo ees kovin kauan aikaa kun itse olin ihan yhtä pihalla :D

Lista kesäkuisille :)

Laskettu aika/nimimerkki/ ikä /monesko lapsi/synnytyssairaala

1.6/redcow81/33/1/vshp
1.6/Cherry/25/ensimmäinen/KYS
1.6/pusukka/26/ensimmäinen
2.6./sadetar83/31/toinen/Jorvi
3.6/Hulpu/29/2/OYS
3.6/*jonna*/27/1/MKS
3.6/Hemuli80/34/toinen/KoKS
4.6/Naanuli/25/1/HYS
4.6./KKoo/32 /2./KOKS
5.6/Klemmu/31/1/PHKS
5.6/mymmeli89/25/kolmas/epshp
6.6/TiinuLiinu-/29/2/Jorvi
6.6/Diku/36/toinen/Tyks
7.6/Mira83/31/ensimmäinen/K-SKS
8.6/elaffy/26/ensimmäinen/TAYS
9.6/harmony/kolmas/jorvi

No voi vitsi yritin lisätä itseni listaan niin siitä tuli tollanen!!!! Minä ja älypuhelin ei olla hyvä yhdistelmä!
Eli voisin esittäytyä. Miran ja elaffyn
Kanssa ollakin tuttuja ;). Oon siis pääkaunpunkiseudulta. 27v täytin vähän aikaa sit, mies on 30v. Meillä on 2poikaa. 3 ja 2v. Vauhtia riittää, kun ovat kotihoidossa molemmat ainakin ensi syksyyn asti. Kolmas on ollu toivottu ja ihana plussa tulikin viikonloppuna testiin! ❤️❤️❤️
Mulla myös tuoreessa muistissa kaikenlaista. Kysellä saa. :)

Harmony tervetuloa! Ihanaa saada raskaaksi ketjusta lisää porukkaa tänne! Ja ihanaa et mä en oo enää vika listassa :)

Mulla tullu pari kertaa jo yökkikin noita likaisia astioita oon koneeseen laittanut ja hammaspesussa yks päivä... Ja oliko banaanipussistakin...

Heippa vaan täältäkin - puolisen vuotta on vauvaa yritetty ja maanantaina sitten testi näytti plussaa. Voi luoja!
Eka neuvola on vasta kuukauden päästä, yritän kaikessa rauhassa tottua ajatukseen, että musta taitaa tulla äiti.

4.6./Sottahanna/30/eka/en-vielä-tiedä

Lähdempä mukaan taas! Olin tuolla Helmikuisissa alunperin mutta vauva ei pysynyt matkassa ja tiistaina pärähti taas plussa.. Tää on nyt siis kolmas raskaus,yhtään elävää lasta ei ole syliin asti päässyt. Toivon siis vaan parasta taas kerran. Lasketustakaan ei mitään hajua kun kierrot 24-42 mutta kesäkuulle pitäis mennä :)

Crysade tervetullooo ja toivotaan iA et nyt pikkuinen pysyy koko 9kk tiiviisti mukana!!!!!❤️❤️❤️❤️

Elli kiva nähdä tuttuja täällä :)

:)Jos sitä uskaltaisi tulla porukkaan mukaan. Tiistaina testasin digillä, yllätykseksi siihen tuli raskaana 3+. Lasketusta ajasta ei tarkkaa tietoa, se selvinnee myöhemmin. Ensimmäistä tässä odotellaan, kiva kun on muitakin.

3.6./Hempukka/25/ensimmäinen/PHKS

9.6./Tuiti/27/toinen/KSKS

Esikoinen täytti pari viikkoa sitten vuoden ja nyt tämä toinen tulossa. :) Ensimmäistä yritettiin vuosi ennen kuin tärppäsi js tällä kertaa jo toisesta kierrosta, ja vaikka ajoittain onkin huonoa oloa, ei silti tahdo uskoa, että tosiaan olen raskaana. Mutta kutkuttavan ihanaa on!

Onnea kaikille muillekin kesävauvaa odottaville! :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin