Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Tervetuloa Milpuri jA kaikki uudet!! Toiv odotus sujuu meillä kaikilla hyvin ja loppuun asti! :)

Mä varmaan äsken lisäsin tänne tiedot ennen kuin toi mun nimimerkki päivittyi. Jos se siis meni plörinäks niin tässä tulis uusi.. 8.6/Esme28/Toinen/K-KHS

10.06.15/Muru90/24/ensimmäinen/

Vihdoin rohkaistuin liittymään mukaan foorumille. On ollut tekemistä totutella ajatukseen että minusta todella tulee äiti! Niin ihanaa ja uskomatonta, wau… Meillä ehkäisy jätettiin pois elokuun alussa ja olin henkisesti varautunut tekemään ja yrittämään lasta seuraavan 1-3 vuoden ajan. Arat rinnat, huimaus, hirviä seksihimo ja (heh) lisääntynyt syljeneritys saivat tekemään raskaustestin mikä ennenkaikkea yllätti, mutta että vielä positiivisesti!

V
alitettavan kovasti ensimmäinen raskaus on tuonut stressiä, huolta ja epävarmuutta. Varsinkin ensimmäiseen ultraan tuntuu tällähetkellä olevan ikuisuus, kun moni asia mietityttää, varmuutta ja vastauksia kaipaisi...
En tiedä oliko tämä nyt oikea paikka kertoilla meistä jne mutta jokatapauksessa onnea kaikille kohtalotovereille :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Hei. Aloitin vihdoin käyttämään tätä foorumia. Taustana on yli vuosi jo naisten klinikalla käyntiä kun ei raskautta kuulunu. Nyt koulun alettua unohdin täysin mennä sinne ja plussahan sieltä ilmestyi hetki sitten :)

Eli tässä tiedot:
10.06.-15|kyfi5039530(mie tein sovelluksen kautta rekisteröinnin nii tuli iha ihme käyttäjätunnus buhuu. Mut ei kai se haittaa)|22v|Ensimmäinen|kätilöopisto

Moikka! Ilmoittaudun minäkin mukaan, eilen plussasin ilokseni (miehen myös, kunhan shokistaan selvisi).

23.6./Tintula/30v/toinen lapsi/Irlanti, kaupunki ei vielä tiedossa.

Ehkä minäkin uskallan varovasti tulla mukaan. Maanantain plussasin ekan kerran ja tänään vielä tein digin vahvistukseksi!
23.06.2015/Nakaro/23/toinen/KYS

Meitähän on tullut mukavasti lisää! :) Onnea kaikille!

Klemmu, tosiaan kiva että täällä muitakin phks:n alueelta. Ja ihan hurjaa ajatella että ehkä kesäkuussa samaan aikaan meitä saattaa löytyä samoilta laitoksilta.. :)Toivottavasti!

Nakaro,tiedä vaikka yhtä aikaa kysissä oltaisi synnyttämässä jos kaikki menee niinkuin pitää! :) Tosin la varmasti itsellä johonki suuntaan muuttuu,mutta mistäs sitä tietää. :grin

Status
Not open for further replies.
Takaisin