Keräättekö lapsuusmuistoja talteen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Monet säästävät esimerkiksi vauvan sairaalastakotiutumisvaatteet ja muita lapsuusmuistoja äitiyspakkauslaatikossa. Entä te? Mitä olette keränneet talteen?

Olen kerännyt lempibodyt ja suosikkileluja vauvavuodelta. Esikoiselle äp-laatikkoon, pikku kakkoselle Muumi-vaippalaatikkoon. Vauvakirjat myös tulevat laatikoihin. Sitten ehkä taideteoksia, askarteluja..
 
Kummankin äitiyspakkauksessa on joitakin vauva-ajan vaatteita, jotain tärkeitä tavaroita yms. Myös vauvakirjat joita olen täyttänyt plus kuvakirjat joita olen tehnyt jokaiselta vuodelta. Myös jotain piirrustuksia ja askarteluja on kerääntynyt vanhemmalta lapselta.
 
Meillä on tallessa esikoisen piirustuksia ja maalauksia, hänen saamia kortteja ja kirjeitä joulupukille. Kummallakin lapsella on myös vauvakirja. Kun nyt kuopus kasvaa laitetaan varmaan muistoiksi talteen joitain suosikkivaatteita, kirjoja ja leluja. Toistaiseksi ovat käytössä ja suurin osa myydään tai annetaan kiertoon, kun ei enää tarvita. Kotiutumisvaatteita ei edes muisteta, paitsi haalari.
 
Aion säästää jonkin verran lempparivaatetta vauva-ajalta, ehkä joitakin leluja ja muuta pientä mitä äitiyspakkauksen laatikkoon mahtuu. Päivitän myös vauvakirjaa tiuhaan ja laitan sen väliin esim. piirustuksia. Valokuvia on kertynyt jo 3 albumia vaikka esikoinen ei vielä ole kahtakaan vuotta vanha. :hilarious:
 
Takaisin
Top