Pucci
Jostain jotain jo tietävä
Miten olette menetelleet raskausaikana esim. meikkaamisen ja hiusten värjäämisen kanssa? Nykyisin kun joka tuutista varoitellaan erilaisten kemikaalien haitoista sikiöön.
Alkuraskaudesta pähkäilin tätä enemmänkin. Pitäisikö jättää hiukset värjäämättä ja miten meikkaamisen kanssa, kynsien lakkaamisesta yms. puhumattakaan?? Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että jos kaikki nuo naiselliset turhuudet pitää karsia, niin nauttiiko tässä sitten enää mistään. En tarkoita että eläisin missään turhuuden yltäkylläisyydessä, mutta sellainen perus ehostaminen ja säännölliset kampaajalla käynnit on kyllä vahvasti kuuluneet elämääni.
Näin ollen olen siis edelleen meikannut normaalisti. Viikonloppuisin ja lomalla tykkään monesti liikuskelle ilman meikkiä, mutta töissä olen käyttänyt kevyttä ehostusta kuten ennenkin. samoin hiuslakkaa ja tuoksuja olen käyttänyt. Hiusten värjäämisen välin olen venyttänyt pidemmäksi kuin ennen, mutta muutaman kerran olen hiuksia tähän asti värjännyt. Ainut minkä jätin kokonaan pois on kynsien lakkaaminen ;) Samoin syömissä olen koittanut kiinnittää enemmän huomiota kuin ennen lisäaineisiin ja välttää turhia E-koodeja.
Tosin kokonaan en sellaiseen edes pystyisi koska esim. irtokarkit ovat suurinta herkkuani ja niitä olen kyllä itselleni sallinut. Mutta ruuat olen pyrkinyt tekemään itse (en muutenkaan erityisemmin välitä eineksistä) ja pyrkinyt käyttämään enemmän luomutuotteita. Olisikin kiva tietää miten te muut olette näihin juttuihin suhtautuneet?