keltainen valkovuoto raskausaikana

sapsukka

Oman äänensä löytänyt
Olen huomannut että minulta tulee välillä hyvinkin kellertävää valkovuotoa. Se on ehkä hieman imelän hajuista. Onko muilla samanlaista ollut raskausaikana? Onko normaalia vai kyse jostakin tulehduksesta? Mitään muita tulehdukseen viittaavia oireita ei ole. Kaksi emätintulehdusta kyllä ollut vähällä aikaa.
 
Täällä myös tuota inhottavaa vuotoa :/ Neuvolassa multa otettii semmoiesella liuskalla näyte alapäästä ja tulos oli ormaali ph. Ja meinasi että ihan normaalia on vuodon muuttumoien ja runsaantuminen :) Kannattee kuitenkin mainita neuvolassa.
 
Mullakin juurikin sitruunankeltaista mutta kirkasta ja ollut jo pari viikkoa. Itsekin vähän huolestuneena, mutta en ole vielä asiasta kysellyt. En muista oliko ekassakin raskaudessa näin.
 
Hei!

Sama täällä. Ajattelin mainita kun menen lääkärin tekemään ultraan torstaina. Kysäsen, jos voi ottaa jonkin näytteen tms. samalla.



 
Itselläni on vähän sama.. Tulee sellaista kellertävää vuotoa ja hajukaan ei ole mikään minua miellyttävä. Ajattelin kuitenki, että se johtuu virtsatulehduksista.. Minulla on ollut raskauden aikana aika monta virtsatulehdusta. Tai sitten vain ei ole auttanut lääkkeet. Tässä kuussa nyt on menossa jo toinen lääkekuuri (ensimmäinen oli vain pari päivää, niin kuin tämäkin on). 
 
Olen kuullu aika monella olleen enemmänkin kelta- kun valkovuotoa raskaudessa :D Täällä myös, ja ei mitään tulehduksia, niitä on tutkittu muista syistä ja sisätutkimuksiakin ollu sen verran usein että olis varmaan lääkärit huomannu ja maininnu jos siinä vuodossa olis jotain epäilyttävää. Sellasen ohjeen oon kuullut kuitenkin että vihreä vuoto on sitte helpommin merkki tulehduksesta.
 
Takaisin
Top