Keikalle!

Muruska

Kommentoinnin ninja
Toukokuunmammat 2014
Baarissa käyminen ei kiinnosta sitten yhtään. Eikä pelkästään sen takia, että oisin selvinpäin. Mutta nyt on tapahtunut jotain mitä oon oottanu: Suomeen ja Kotkaan tulee rock-bändejä!!! Miten voi käydä näin juuri .raskaiden loppuvaiheessa. Esim. Pearl Jam kesäkuussa (Ruotsissa, no tarpeeksi lähellä, mutta ei onnistu kun tonttu on vielä liian pieni), Nine inch nails Hartwall-areenalla toukokuussa yms. Mahdotonta! Päädyin kuitenkin siihen, että maaliskuun alussa lähdetään katsomaan Stam1naa Kotkaan ja Herra Ylppöä Kouvolan huhtikuun alussa. Jotain kivaa edes tälle mammalle. Meille tulee varmaan sit rokkivauva!
 
Himottanu käyä keikoilla joo, mut ei oikei inspaa. Tääl päi ainaki joka keikal on moshpit. Pelottaa mahan takia ko toi sali ei oo mikää iso nii ei voi ees olla syrjemmässä turvassa. Tääl on noi keikat vähä aggressiivisii.. :D
 
Olisi haluja kyllä käydä ja täälläkin kulmilla niitä bändejä on ruvennut käymään... ainoa huono puoli on kellonaika.
Pitääkö niiden alkaa vasta puolenyön aikaan? Tämä mamma simahtaa jo kymmenen aikaan, viikonloppunakin :D jos oikein pinnistää, niin yhteentoista jaksais..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Joo päiväkeikoilla harvemmi ois niitä sekoboltsejakaa, jotta tää mama uskaltais.. Nimim. viime kesän jalkapöytä paskana :D
 
Mä oon nähny tyyliin painajaisia että Pearl Jam tekee just tänä keväänä/kesänä suomen keikan. Ja kyl toi ruotsiki pikkasen kirpasee kun kaverit sinne menee. On ainoo bändi tällä hetkellä mun must see listalla.

Toukokuussa olis kyllä aika paljon muitaki isoi nimii tarjolla mut mieski meinaa malttaa kuulemma jättää jopa Metallican väliin.

Ollaan kyl käyty aika paljon keikoilla täs syksyn ja talven aikana. Helppoo kun ei tarvii oottaa ees keikkakaljaa ja vapaapäiviä ja... Baarikeikat kyllä kieltämättä on välillä vähä pelottanu. Porukka velloo ja pomppii, välillä tulee tönimistä ja nyrkit viuhuu. Hallikeikoille ollaan otettu suosiolla penkki pyllyn alle vaikka vähä se nössöilyltä tuntu kattella jotain Avenged 7foldia katsomossa tönöttäen :D
 
Yksi helmikuinen möhömaha täällä kyllä nyt kateelisena tulee huutelemaan toisten tonteille! Todellakin olisin halunnut lähteä moiselle 90s keikalle! :smiley-angry017 Miksi sain vasta nyt tietää? :crybaby2
 
Toukokuussahan se mustsee Robbie Williams tulee Suomeen. Jää tältä mammalta näkemättä. Kai se omien menojen "uhraaminen" alkaa jo nyt :/
Sitä saa mitä tilaa. Niinhän se menee :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on lippu Robbien keikalle! Mut on myös sovittuna varalähtijä, jos tilanne ei sitten sallikaan :)
 
Ite taidan mennä seuraavan kerran keikalle vasta toukokuun lopussa. Vanhemmat lupas keikan ajan hoitaa vauvaa niin me päästään viettään muutama tunti laatuaikaa musiikin parissa. Tietty vauva on varmaan aika hyvin tottunu jo syntyessään meluun kun meillä soi koko ajan musiikki kotona ja oon ollu sinne yli puolivälin töissä yökerhossa niin musiikkia on ollu koko odotus ajan ympärillä :)
 
Mä oon nähny tyyliin painajaisia että Pearl Jam tekee just tänä keväänä/kesänä suomen keikan. Ja kyl toi ruotsiki pikkasen kirpasee kun kaverit sinne menee. On ainoo bändi tällä hetkellä mun must see listalla.

Toukokuussa olis kyllä aika paljon muitaki isoi nimii tarjolla mut mieski meinaa malttaa kuulemma jättää jopa Metallican väliin.

Ollaan kyl käyty aika paljon keikoilla täs syksyn ja talven aikana. Helppoo kun ei tarvii oottaa ees keikkakaljaa ja vapaapäiviä ja... Baarikeikat kyllä kieltämättä on välillä vähä pelottanu. Porukka velloo ja pomppii, välillä tulee tönimistä ja nyrkit viuhuu. Hallikeikoille ollaan otettu suosiolla penkki pyllyn alle vaikka vähä se nössöilyltä tuntu kattella jotain Avenged 7foldia katsomossa tönöttäen :D

Pearl Jam! Sama... Sen kun näkis niin oisin tyytyväinen. :Heartred No, soitan sitä meidän tontulle
 
No joo, mut voipi tosiaan olla, etten maltakaan lähteä vauvan luota :) la on 7.5. ja keikka 18.5. Voihan olla, ettei baby oo vielä syntynytkään silloin tai vasta just syntynyt, en kyllä niissä tapauksissa lähe mihinkään!
 
Keikalle! Siinä tissirumban keskellä vielä sinnekin pitäis ehtiä! Mä ainakin oon luovuttanut menojen suhteen. Toki kesällä täytyy päästä tuulettumaan, mutta ne on sit semmosia äkkilähtöjä, muutaman tunnin pyrähdyksiä. Tammerfesteille voisi mennä kesäfiilistelemään.

Ekan kerran pääsin kampaajalle esikoisen ollessa pari kuukautinen. Kun kampaaja näki mut, hän onnitteli ja kysyi, mihin olet vauvelin jättänyt? Kauhee eroahdistus päälle ja rinnoista valahti hirveet maitoläntit suojien läpi paidalle. Olin lähtiessä imettänyt. Siinä sit naureskeltiin, että vaikka järjellä ajateltuna tietää mummon pitävän vauvasta huolen, niin mieli ja kroppa juoksi jo vauvan luokse.
 
No ei täällä päin! Tuntuu et entistä enemmän ollaan päälle tulossa ja väistetä ei yhtää! Ite ainaki joutun monta kertaa väistämään iha autotielle asti ko ovat rinnakkain vallanneet koko jalkakäytävän. Sama kyllä Prismassakin käydessä tullu huomattua et kärryillä vaan kohti! :eek::confused: Järkyttävää!
 
Olin äitini kanssa katsomassa, kun pikkusiskoni juoksi eilen Snow run festissä ja siellä kyllä ihmiset tunki niin päälle välittämättä mistään. Välillä tuntui, että ne ihmiset ei tajua, että ei he mun mahan läpi pääse,vaikka kuin haluaisi. Hyvä ku eivät juosseet päin..
 
Takaisin
Top