Kehu itseäsi!

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuli mieleen kehumisketjusta. Kehutaan täällä itseämme! 😊 Tekee varmasti monille hyvää. Kehun kohteena voi olla jokin missä olet hyvä, jokin missä onnistuit tänään, jokin mitä olet tänään ahkerana tehnyt... Tai voit vain taputtaa itseäsi olalle ja kehua kuinka selvisit taas yhdestä päivästä.

Aloitan kehumalla itseäni siitä, kuinka muistin kehua esikoista kun hän kertoi koulupäivästään. (Päivästä kertominen ei ole ollut hänelle mikään itsestäänselvyys vaikka siitä kyselisi.)
 
En antanut pmdd-kiukulle, enkä epätoivolle valtaa! Tää oli iso, iso juttu mulle, että pystyn näin illallakin pitämään itseni "suht normaalina", kun yleensä iltaisin ja öisin en enää kykene pysymään kasassa. Toki käytössä pillerit ja luontaistuotteita, joiden määrää lisäsin tänään, mutta otan nyt kunnian omalle itsehillinnälle ihan vaan että voin olla itsestäni ylpeä :rolling::smiling-eyes::red-heart:
 
Pystyin lähes täydellisen hyvin hillitsemään itseni kuullessani puhelimessa miehen kommentit työterv.hoitajan kanssa käymästäni keskustelusta: "ei ne siellä raskaudesta mitään ymmärrä, sitä varten on neuvola!"
Kuin hymyillen sain puhelun loppumaan- lyömättä luuria kuulijansa korvaan! Hyvä minä!!
Aamulla onkin nyt tiedossa uusi, kenenkään toimesta ennalta pilaamaton päivä!
 
Jaksoin viime viikon kahden pienen lapsen kanssa kotona, kun mies oli töissä ja päikkyyn ei isompi päässyt ja itseasiassa todella nautin siitä! Esikoisen ollessa pieni räpiköin päivät läpi ja stressasin kaikesta.

Tänään oon pienemmän kanssa saanut pölyt pyyhittyä, pyykit pestyä ja takana virkistävä lenkki. ❤️ Mä jaksan!
 
Onnistuin pimeässä ja vesisateessa ajaessa väistämään (ja pitämään auton tiellä) oikealta eteen hypänneen hirven kiertäen sen sen takapuolelta ajonopeuden ollessa 95 km/ h sallitun 100sijaan. Kyllä se on iso eläin! Hieman myöhemmin tööttäilin kolmelle kauriille, taajama-merkin vaikutusalueella kyn poukkoilivat pitkin pyörä/jalankulkuväylää.
 
Takaisin
Top