Kehu isä!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Isänpäivänkunniaksi: kehutaan isät! Mikä omasta tai lastesi isästä tekee hyvän isän? Mitä kivaa isi on lähiaikoina keksinyt? :)

Paljonhan tuo lasten isä on tehnyt, mutta tänään kasasi lapsille kolmikerroskerrossängyn, ja nyt lapset ihan innoissaan uudessa sängyssään eivät malta nukkua :)

Meillä mies osallistuu 110% ja vähän enemmän lapsenhoitoon, viettää mielellään tytön kanssa kahdenkeskistä aikaa. Töiden jälkeen sylittelee ja viihdyttää tyttöä. On oikeasti isä lapselleen. :) Hän on hoitanut tyttöä öisin jotta minä saan nukkua ja näin ollen jaksan päivisin paremmin kun hän on töissä. :)

Miehelle tämä 5-viikkoinen on ensimmäinen lapsi. Mies jo hoitaa poikaa varmoin ottein ja höpöttelee hassuja. Myös on vaunuttelemassa on nyt käynyt ahkerasti.

Mieheni on vaan yksin kertaisesti paras isä meidän lapsille<3 käy yöt töissä ja siitä huolimatta jaksaa lasten (joita 3 kappaletta ja 1 mahassa) touhuta ja olla mukana jokaisessa päivässä! Näin loppuraskaus aikana ollut todella suuri apu jokaisessa päivässä kun itse ei vaan jaksa/pysty! Aivan ihana ja rakastava isä ja mies<3

Mieheni on mahtava isä pojallemme♡ kun äidillä ja pojalla on hurja tempperamentti ja olematon kärsivällisyys, oltaisiin me ihan helisemässä jos isimies ei oisi meitä rauhoittelemassa :) on niin hellä hassuttelija pienen kanssa, ikinä ei tarvitse miettiä, että pärjäävätkö. Jaksaa loputtomiltakin tuntuvat itkut ja minun kiukuttelut, eikä silti ikinä valita ♡
Itse huonon isän kasvattamana luotan täysin siihen, ettei lapseni tule ikinä kokemaan samanlaista. Se on tärkeintä :)

Takaisin