Kehon muutoksia...

Voin lohduttaa, että ne täysimettäneet meijeritissit eivät ole enää imetyksen jälkeen kovin hehkeät.. :D ;) Sellaiset venyneet läpyskät, jotka roikkuvat ilman liivejä mahassa..

Joo sitä meikäläinen vähän kauhulla odottaakin, että millaset patalaput nää sitten on kun nyt jo ennen imetystä roikkuu :facepalm: Kun nyt sais ees hetkellisesti kokea nätit tissit raskauden myötä!

Mä toivon vähän täytettä myös. Kolme päivää ollut nyt imettämättä tyttöä ja kylhän nää mun tissit on tosi surkeat [emoji16]. Ainakin yhden kuppikoon pienentynyt verrattuna ennen ekaa raskautta.

Mulle laitettiin rintoihin implantit reilu vuosi sitten, kun silloin ajattelin etten enään enempää lapsia tee ja kaksi imetystä (kylläkin huonosti onnistunutta, maitoa ei ikinä tullut tarpeeksi niin paino laski esikoisella liikaa niin jouduttiin antaman lisäksi korviketta heti alusta asti) oli tehnyt tehtävänsä. Halusin lisää ryhtiä rintoihin, mutta saapi nyt nähdä millaiset näistä oikein venyy... noh aikä näyttää. Nyt turvonnut tosi paljon ja on raskaan tuntuiset.

Hmm, on mulla ehkä sittenkin nännit vähän jo suurentuneet. Näyttävät enemmän taas sellaisilta mitä olivat vuosi sitten, kun vielä imetin esikoista. Ja joo koko rinnat hivenen turvonneet, mutta mahtuvat vielä liiveihin eivätkä ole kipeät.

Eilen illalla tajusin nännipihojenkin alkaneen laajentua. Niiden reunat ovat myös muuttuneet väriltään vaaleammiksi :o

Rinnat kipeät ja täyden tuntuiset ja suihkussa mies sanoi että nännit on kasvaneet ja tummemmat, itse en ollut tätä huomannut tai katsonutkaan. Alamaha on niin turvoksissa että luulis olevan 5kk eikä 5viikkoa. Aamulla ihan normaali ja iltaa kohti paisuu ku pullataikina.

muoks. Niin ja nännit kokoajan kovana!

Mulle tuli esikoisen odotusaikana Linea negra mahaan ja se vieläkin siinä haaleana näkyy. Ajattelin joskus, että uudelleen raskauduttua se varmaan pärähtää heti ihan mustaksi ja sen nyt muistaessani piti mennä ihan peilin ääreen mahaa katsomaan. :D Mutta ei siinä ole nyt muutoksia tapahtunut, todella haaleana näkyy.

Takaisin