nyt rasittaa pahasti muiden kommentit ja lähinnä sukulaisten (myös avopuolison) ja kavereiden. joka helevetin ainut kerta kun ollaan sukulaisilla käyty esim. eilen puolisoni mummolla meni hermot negatiivisiin kommentteihin![:@]tai siihen kun pitkästä aikaa näkee kaverin kommentit ovat todella loukkaavia
-ootpa aika ison kokoinen
- mitenköhän te ny pärjäätte kun ongelmia lähi aikoina teillä ollut?
-ei ollut tollasta mahaa edes viimesilläään ku olin!
- miten susta noin jättiläinen on tullut,tarkkailetko ollenkaan syömistäsi?
...mittailua ,vertailua ja vielä todella veemäisesti nämä em. asiat ilmaistu.
seuraavan kerran lataan takaisin!
kyllä joo kiloja kertynyt ja maha kasvanut(normaalia kun on) ja syön juu sitä sun tää mutta rajanasa kaikella. en minäkään puutu toisten ryppyhin tai läskeihin tai syömisiin! ihmettelen että eikö ihmisillä tule mieleen sanoa mitään positiivista raskaana olevalle naiselle kun muutenkin tietävät että herkillä ollaan. Oikeuttaako raskaus muita ihmisiä sitten kommentoimaan negatiiviseen sävyyn elämäntyylistäni tai ulkoisesta olemuksestani?![>:]
olen niin ärsyyntynyt tähän asiaan että pakko purnata nyt täällä!!!!!!!!!
-ootpa aika ison kokoinen
- mitenköhän te ny pärjäätte kun ongelmia lähi aikoina teillä ollut?
-ei ollut tollasta mahaa edes viimesilläään ku olin!
- miten susta noin jättiläinen on tullut,tarkkailetko ollenkaan syömistäsi?
...mittailua ,vertailua ja vielä todella veemäisesti nämä em. asiat ilmaistu.
seuraavan kerran lataan takaisin!
kyllä joo kiloja kertynyt ja maha kasvanut(normaalia kun on) ja syön juu sitä sun tää mutta rajanasa kaikella. en minäkään puutu toisten ryppyhin tai läskeihin tai syömisiin! ihmettelen että eikö ihmisillä tule mieleen sanoa mitään positiivista raskaana olevalle naiselle kun muutenkin tietävät että herkillä ollaan. Oikeuttaako raskaus muita ihmisiä sitten kommentoimaan negatiiviseen sävyyn elämäntyylistäni tai ulkoisesta olemuksestani?![>:]
olen niin ärsyyntynyt tähän asiaan että pakko purnata nyt täällä!!!!!!!!!