M
MissBoss
Vieras
Moikka!
Oletteko saaneet koskaan vanhalta luokkakaverilta kaveripyyntöä? Sain luokkakaverilta kaveripyynnön. Oltiin samalla luokalla 90 luvulla, mutta käytännössä ei koskaan oltu missään tekemisissä. Se oli vaan tyyppi samalla luokalla.
Hyväksyin pyynnön, kun ajattelin että olisiko jotain Luokkakokous tms. Juttua tulossa. Mutta tästä on nyt 2kk eikä mitään yhteydenottoa ole tapahtunut. Ei millaista ei mitään selitystä MIKSI laittoi pyynnön. No aloin miettimään että jos tili on feikki tai kaapattu. Mutta kun meillä on yhteisiä kavereita... Ei tosin "vanhoja luokkakaveita". Ja hän on tiliään päivittänyt kesän aikana ahkerasti.
Varmaan on nähnyt myöskin vaivaa minun tilin löytämiseen...
Kysynkö suoraan että oliko jotain asiaa?
Oletteko saaneet koskaan vanhalta luokkakaverilta kaveripyyntöä? Sain luokkakaverilta kaveripyynnön. Oltiin samalla luokalla 90 luvulla, mutta käytännössä ei koskaan oltu missään tekemisissä. Se oli vaan tyyppi samalla luokalla.
Hyväksyin pyynnön, kun ajattelin että olisiko jotain Luokkakokous tms. Juttua tulossa. Mutta tästä on nyt 2kk eikä mitään yhteydenottoa ole tapahtunut. Ei millaista ei mitään selitystä MIKSI laittoi pyynnön. No aloin miettimään että jos tili on feikki tai kaapattu. Mutta kun meillä on yhteisiä kavereita... Ei tosin "vanhoja luokkakaveita". Ja hän on tiliään päivittänyt kesän aikana ahkerasti.
Varmaan on nähnyt myöskin vaivaa minun tilin löytämiseen...
Kysynkö suoraan että oliko jotain asiaa?