Kaveripyyntö vanhalta luokkakaverilta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MissBoss
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M

MissBoss

Vieras
Moikka!

Oletteko saaneet koskaan vanhalta luokkakaverilta kaveripyyntöä? Sain luokkakaverilta kaveripyynnön. Oltiin samalla luokalla 90 luvulla, mutta käytännössä ei koskaan oltu missään tekemisissä. Se oli vaan tyyppi samalla luokalla.

Hyväksyin pyynnön, kun ajattelin että olisiko jotain Luokkakokous tms. Juttua tulossa. Mutta tästä on nyt 2kk eikä mitään yhteydenottoa ole tapahtunut. Ei millaista ei mitään selitystä MIKSI laittoi pyynnön. No aloin miettimään että jos tili on feikki tai kaapattu. Mutta kun meillä on yhteisiä kavereita... Ei tosin "vanhoja luokkakaveita". Ja hän on tiliään päivittänyt kesän aikana ahkerasti.

Varmaan on nähnyt myöskin vaivaa minun tilin löytämiseen...

Kysynkö suoraan että oliko jotain asiaa?

Itse en kysyisi. En tiedä tuliko pyyntö Facebookissa, Instagramissa, Linkedinissä vai missä, mutta mun mielestä noiden toimintalogiikkaan kuuluu se, että pyydetään tavalla tai toisella tuttuja ihmisiä kavereiksi ja jokaisella on omat standardinsa sen suhteen, pyytääkö/hyväksyykö vain lähimpiä vai ihan kaikki jollain tasolla tutut. Mä oon tosi laiska pyytämään ketään kaveriksi, mutta kyllä musta on ihan kiva tietää somen kautta, että alakouluaikainen luokkakaveri sai vauvan tai sekin harrastaa käsitöitä, vaikkei sillä mitään oikeaa merkitystä olekaan minkään kannalta.

Mä oon ite surutta poistellut tai ollut hyväksymättä pyyntöjä, joiltain ihmisiltä joiden kanssa en ole ollut vuosiin yhteyksissä.. Mua ei henk.koht kiinnosta hirveesti mitä vaikka joku vanha koulukaveri puuhailee ellei oltais oltu aikoinaan hyviä kavereita ja tarkoitus olisi pitää nykyisin yhteyttä. 😅 Enkä haluaisi kanssa jakaa omasta elämästä palasia käytännössä nykyisin tuntemattoman ihmisen kanssa.

Voihan se olla ihan vaan puhdasta uteliaisuutta mitä sinulle kuuluu, jos olet vaikka ollut tyrkyllä jossain niistä "saatat tuntea" listoissa. Itselläni tulee niissä vastaan välillä jotain fb-ryhmissäkin olevia ihmisiä joiden kanssa ei ole mitään muuta yhteistä. Tai sitten on vahingossa lähettänyt pyynnön. Mistä näitä koskaan tietää, toiset keräilee niitä kavereita matalallakin kynnyksellä jos jotain yhteistä on joskus ollut. Itse en jaksaisi alkaa kysellä oliko jotain asiaa.

Takaisin